پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 1075091
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸
میرزایی

حوزه / سرپرست معاونت امنیتی، اجتماعی و سیاسی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: کانون‌های فرهنگی مساجد یکی از گروه‌هایی هستند که جوانان از آنان تاثیر می‌پذیرند، پس باید به سمت تبدیل شدن کانون‌های مساجد به مأمنی امن برای جوانان حرکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از چهارمحال و بختیاری، محسن حسین‌میرزایی سرپرست معاونت امنیتی، اجتماعی و سیاسی استانداری چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در آیین گرامیداشت سی‌امین سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به همراه آیین اختتامیه رویداد فرهنگی، هنری و ورزشی بچه‌های مسجد، اظهار داشت: از صدر اسلام تاکنون، مساجد در تمام زمینه‌ها از شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی تا قرار گرفتن به عنوان محل سازماندهی نیروهای بسیجی، فعالیت‌های موثری داشته‌اند.

سرپرست معاونت امنیتی، اجتماعی و سیاسی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: انجام این فعالیت‌ها در مساجد، نشان دهنده مرکز قرار گرفتن مسجد در دولت اسلامی است.

وی یادآور شد: جوانان همیشه از گروه‌های مرجع تأثیر می‌پذیرند و کانون‌های فرهنگی مساجد نیز یکی از این گروه‌ها هستند، پس باید به سمت تبدیل شدن کانون‌های مساجد به مأمنی امن برای جوانان حرکت کنیم.

حسین‌میرزایی خاطرنشان کرد: کانون‌های مساجد باید به محلی برای رشد و توسعه جوانان در جامعه تبدیل شوند.

اجرای سرود کانون فرهنگی هنری نسیم صبا (دارای رتبه اول سرود روستایی و عشایری کشور) از لردگان، نمایش کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی(عج) فارسان (دارای رتبه اول نمایش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و رتبه نخست دومین رویداد تئاتر بچه‌های مسجد استان چهارمحال و بختیاری) و تجلیل از ائمه جماعات، برگزیدگان رویداد، مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و قهرمانان قرآنی استان و برپایی ایستگاه سلامت و نمایشگاه توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha