شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1076294
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
استان مرکزی

حوزه/ به همت کانون دانش آموختگان مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) ساوه تعداد ۳۱۳ بسته کمک معیشتی تهیه و توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت کانون دانش آموختگان رهپویان مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) ساوه، تعداد ۳۱۳ بسته کمک معیشتی تهیه شد.

بسته‌های کمک معیشتی شامل مرغ، برنج، روغن، ماکارونی بوده که بین خانواده‌های نیازمند توزیع گردید.

چند خبر از مدارس علمیه خواهران استان مرکزی

مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک:

به همت معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک مبلغین این مدرسه با دانشجویان شهر اراک عازم راهیان نور در مناطق جنگی شدند.

چند خبر از مدارس علمیه خواهران استان مرکزی

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک در تماس تلفنی با خانم سعیده مشایخی همسر روحانی شهید حجت الاسلام احمد مشایخی از مجاهدت‌های همسر این شهید روحانی تقدیر کرد.

خانم مشایخی در این تماس تلفنی خاطرنشان کرد: معتقدم حضرت امام (ره) همان طور که فرمود جنگ نعمت است و نور افکن هدایت الهی روشن بود، به همین دلیل جوان‌های ما راه درست را خیلی خوب و زود پیدا می‌کردند و من به عنوان همسر شهید در کنار این بزرگوار و به عنوان رزمنده حاضر بودم و غالبا مشوق رفتنشان به جبهه بودم و هیچ وقت مانع نمی‌شدم.

چند خبر از مدارس علمیه خواهران استان مرکزی

مدرسه علمیه ریحانة النبی (س) اراک :

به همت مدرسه علمیه ریحانة النبی(س) آزمون مقدماتی زبان ناشنوایان ویژه بانوان طلبه علاقه‌مند فعالیت در این عرصه اراک برگزار شد.

مدرسه علمیه معصومیه تفرش :

جشن ملی ریحان در مدرسه علمیه معصومیه تفرش برگزار گردید.

حجت الاسلام اجرایی امام جمعه شهرستان تفرش در این مراسم اظهار داشت: در آیه ۱۰۵ سوره انبیا، آمده است که زمین به افراد صالح می‌رسد و در این وعده خدا هیچ شکی وجود ندارد و فردی که با وجودش این وعده را محقق می‌کند، وجود نازنین امام عصر(عج) است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha