جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام معین

حوزه/ مدیر حوزه ریاست حوزه علمیه خراسا، در حکمی حجت الاسلام جواد معین را به عنوان مدیر روابط ملی و بین الملل حوزه علمیه خراسان منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، حجت الاسلام محمد میرزایی مدیر حوزه ریاست حوزه علمیه خراسان، در حکمی حجت الاسلام جواد معین را به عنوان مدیر روابط ملی و بین الملل حوزه علمیه خراسان منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

حوزه علمیه خراسان با پیشینه سترگ، مهد پرورش عالمان فرهیخته و دین پژوهان توانمند بوده است، تقویت این ظرفیت و بهره برداری از آن برای تحقق اهداف و رسالت حوزه علمیه خراسان، نیازمند برنامه ریزی عالمانه است.

حجت الاسلام میرزایی در این حکم بر ضرورت «دستیابی به نقشه راه آینده مطلوب حوزه‌های علمیه»، «بازنشانی منطقه مأموریتی حوزه علمیه خراسان»، «تقویت همگرایی و ارتباط حوزه‌های علمیه جهان اسلام» و «تعامل اثربخش با نهادهای انقلابی و حاکمیتی، سازمان‌ها و مراکز علمی و فرهنگی ملی و بین المللی» تاکید نموده است.

مدیر حوزه ریاست حوزه علمیه خراسان در ادامه، ابراز امیدواری کرده است که حجت الاسلام معیت، در پرتو الطاف الهی، توجهات خواص حضرت ولی عصر(عج) و با الهام از رهنمودهای مقام معظم رهبری، ضمن استفاده از توان علمی و تجربه صاحبنظران، کارشناسان و نخبگان، در انجام وظایف محوله به ویژه تعامل با حوزه‌های علمیه در طراز ملی و بین‌المللی و اعتاب مقدسه نهایت تلاش خود را مبذول دارد.

حجت الاسلام معین تا پیش از این به عنوان مدیرگروه زبان و ادبیات عرب جامعه المصطفی العالمیه، سرپرست دانشجویان غیرایرانی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، مدرس زبان عربی و همچنین در مقاطعی با اداره روابط بین الملل آستان قدس رضوی همکاری و فعالیت داشته است.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha