شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کارگاه توانمند سازی ویژه طلاب مدرسه علمیه حضرت خدیجه کبری(س) سوسنگرد

حوزه / کارگاه توانمند سازی طلاب با ارائه حجت الاسلام یاسر غرباوی، کارشناس مشاوره خانواده و با حضور طلاب و اساتید مدرسه علمیه حضرت خدیجه کبری(س) شهرستان سوسنگرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، کارگاه توانمند سازی طلاب با ارائه حجت الاسلام یاسر غرباوی کارشناس مشاوره خانواده و با حضور طلاب، اساتید و کادر مدرسه، امروز در سالن اجتماعات مدرسه علمیه حضرت خدیجه کبری(س) شهرستان سوسنگرد برگزار شد.

در این کارگاه، حجت الاسلام غرباوی اظهار داشت: برای داشتن ارتباطی خوب و سازنده با جوان امروزی باید ویژگی‌ها و آرمان‌هایش را شناخت، آنگاه راه‌های ارتباطی با او را پیدا کرد، چرا که ارتباط مهم‌ترین و اصلی‌ترین عامل پیوند دهنده‌ انسان با اجتماع و محیط زندگی است.

وی ادامه افزود: یکی از پرسش‌های که در تعامل با جوان پیش می‌آید این است که با جوان چگونه باید تعامل کرد و با چه شیوه‌هایی و چگونه با این نسل روبه رو شویم.

این کارشناس مشاوره خانواده، خاطرنشان کرد: برای ارتباط بهتر و مؤثر باید ویژگی روحی، روانی و شخصیتی جوان را شناخت، برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از شناخت ویژگی‌های جوان، اهتمام به دوران تربیت جوان، زمینه سازی رشد و شکوفایی استعداد آنها، محبت و احترام، همراهی و همدلی، مشورت با جوان و عزت نفس.

حجت الاسلام غرباوی عنوان کرد: یکی از راه‌های مهم تربیت سالم، آشنایی جوانان با آموزه‌های دینی و بایدها و نبایدها است، از این رو همه مردم به ویژه جوانان با دین بیشتر آشنا می‌شوند، زیرا فتح قله‌های موفقیت و طی مسیر پر از فراز و نشیب زندگی با دین گرایی امکان پذیر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha