جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه علمیه گیلان

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه گیلان گفت: تعداد مقالاتی که امسال به دبیرخانه استانی جشنواره علامه حلی(ره) ارسال شد، ۱۹۷ مقاله بوده که ۱۰۵ اثر برای طلاب خواهر و ۹۲ اثر برای طلاب برادر بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت‌الاسلام سید رضا اسحاقی امروز در جلسه شورای علمی حوزه علمیه استان گیلان که با حضور دبیر جشنواره علامه حلی(ره) کشور و مدیران مدارس علمیه استان برگزار شد، اظهار کرد: ۱۹۷ مقاله به دبیرخانه استانی جشنواره استانی علامه حلی(ره) ارسال شد که ۱۰۵ اثر برای طلاب خواهر و ۹۲ اثر از طلاب برادر بود.

دبیر چهارمین جشنواره علامه حلی(ره) استان گیلان ادامه داد: ۴۲ مقاله خواهران و ۲۵ اثر از برادران به مرحله دوم و ارزیابی تفصیلی راه یافتند و در نهایت با بررسی صورت گرفته توسط داوران ارزیاب، آثار برگزیده انتخاب شدند.

معاون پژوهش حوزه علمیه گیلان افزود: از بین مقالات ارسال شده ۲۲ مقاله شایسته تقدیر بود که ۱۹ اثر برای طلاب خواهر و ۳ مقاله نیز از برادران بود.

حجت الاسلام اسحاقی گفت: پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت‌های حجت الاسلام و المسلمین علیپور مدیر حوزه علمیه گیلان و سایر مسئولان، دلگرمی و انگیزه مضاعف ایجاد می‌کرد تا هم جلسات شورای علمی را سر وقت برگزار کنیم و هم پیگیر مقالات طلاب باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha