سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 1078097
۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
گردهمایی محافل خانگی

حوزه/ به همت امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گردهمایی محافل خانگی به همراه ضیافت افطار در سالن کوثر این اداره برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به همت امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گردهمایی محافل خانگی به همراه ضیافت افطار در سالن کوثر این اداره برگزار گردید.

بر اساس این گزارش: در این گردهمایی سرکار خانم ازناوی به بحث علم و پژوهش در بیانیه گام دوم انقلاب و وظایف بانوان در مجامع براساس منویات رهبرمعظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: در این بیانیه به نقش بانوان و اهمیتی که در جریان‌های مختلف داشتند، اشاره شده است که اهمیت جایگاه بانوان را در جامعه نشان می‌دهد.
در ادامه تعدادی از مسئولین هیئات شاخص به تجربه گویی‌های خود پرداختند.

در پایان کارشناس امور بانوان ضمن خیرمقدم، تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات، به بیان نقش بانوان در مجامع مختلف و ایفای نقش تبیین‌گری آنان پرداخته و مباحثی همچون روشنگری، بصیرت افزایی، مواسات و احسان، ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر جزو پایه‌های اصلی و محورهای مهم محافل و روضه‌های خانگی‌ است اشاره کرد و به تبیین طرح مهرواره محله همدل و اعلام آمادگی به منظور توانمندسازی و حمایت بانوان در سطح محلات پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha