شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ دیدار مدیر ومعاونین مر کز مدیریت حوزه علمیه استان قزوین با نماینده ولی فقیه در استان قزوین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: امیدوارم در سال رشد تولید از جنس تولید علم و دانش و پژوهش گام های جدیدی برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، حجت الاسلام و المسلمین اصغر عرفانی در دیدار کادر و معاونین مدیریت حوزه علمیه استان قزوین با نماینده ولی فقیه در استان که در دفتر امام جمعه قزوین برگزارشد، تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن را تبریک گفت و با اشاره به عملکرد حوزه علمیه استان در چند ماهه اخیر اظهار داشت: به حول و قوه الهی و همت همکاران عزیز در عرصه‌های مختلف اعم از آموزش، تهذیب، پژوهش، تبلیغ، مهارتها و هم افزایی‌ها، برنامه‌های فوق العاده‌ای اجرا است که گزارش تفصیلی آن در فرصت مناسب اراِئه خواهد شد .

مدیر حوزه علمیه استان قزوین در ادامه افزود: پیرو برنامه‌های اجرا شده در محورهای مختلف خوشبختانه هم از فضاهای عمومی حاضر و هم با ارزیابی‌های مکتوب، بازخوردهای امیدوارکننده‌ای حاصل شده است.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین در ادامه با اشاره به تبیین عملکرد کارکنان در واحدهای مختلف آموزشی، تصریح کرد: عملکردهای همکاران در حوزه‌ علمیه استان نشان می دهد که وحدت و همدلی و هم افزایی مطلوبی میان واحدهای آموزشی حاکم بوده و نگاه به چشم انداز در کنار جوشش ظرفیت‌ها، بسیار امیدوار کننده است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر فرزانه و حکیم انقلاب حضرت امام خامنه ای مدّ ظله العالی به نام «مهار تورّم و رشد تولید» خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در حوزه‌های علمیه در خصوص دو محور مهار تورم و رشد تولید با نگاه مصرف منطقی و پیشگیری از اسراف و قناعت در هزینه ها و تولید علم و دانش و پژوهش گام های جدیدی برداریم.

وی در پایان گفت: امیدواریم در سال جدید با رهنمودهای نماینده ولی فقیه، حوزه ی علمیه استان را به جایگاه شایسته ای که انتظار می رود گام به گام نزدیک تر کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha