شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / همایش "عفت و حجاب فاطمی" در مدرسه علمیه زنگنه تویسرکان

حوزه / مدیر مدرسه علمیه زنگنه تویسرکان با تأکید بر اینکه مهم‌ترین و اصلی‌ترین وصیت شهدا، توجه به حجاب و پشتیبانی از ولایت است، گفت: در کشور امام زمان(عج)، کشوری که پرچم شیعه در دنیای امروز را به اهتزاز در آورده است، این انتظار وجود دارد تااحکام عفاف و حجاب پیگیری شده و بر اساس قانونی که در این زمینه وجود دارد، همه متولیان وارد میدان شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، همایش "عفت و حجاب فاطمی" روز گذشته، با حضور طلاب و اقشار مختلف مردم در مدرسه علمیه زنگنه تویسرکان برگزار شد.

حجت الاسلام سجاد امیری مدیر مدرسه علمیه زنگنه تویسرکان، در این مراسم، با تأکید بر اینکه در طول تاریخ، سرنوشت جوامع مختلف، با عزم و اراده مردم آن رقم خورده و یا تغییر کرده است، اظهار داشت: این وعده الهی است که اراده ملت‌ها و مردم، بر تعیین سرنوشت خودشان موثر است.

وی افزود: مردم ایران در سال‌های ۵۷ و ۵۸ جمهوری اسلامی را انتخاب کردند و با رأی قاطع خود در ۱۲ فروردین همان سال، سرنوشت خود را به دستان خود رقم زدند.

حجت الاسلام امیری، با اشاره به اینکه پس از انقلاب اسلامی شاهد موفقیت‌های بسیار بانوان در عرصه‌های مختلف بوده و هستیم، گفت: عده‌ای نمی‌خواهند موفقیت‌های زنان با حجاب ایرانی را ببینند، چرا که این مهم را متضاد با منافع استکباری خود می‌دانند.

وی با بیان اینکه دشمن برای ضربه زدن به اسلام، شبانه روز در حال دسیسه چینی است، یادآور شد: پس از آشوب‌های اخیر و شکست دشمنان در مقابل بصیرت ملت ایران، این بار دشمن با هنجار شکنی به دنبال ترویج بعضی از مسائل است.

مدیر مدرسه علمیه زنگنه تویسرکان، تصریح کرد: متاسفه عده‌ای حریم زنان را از بین برده‌اند و بر خلاف شعارهای فریبنده، جایگاه زنان را به چالش کشیده‌اند که نیازمند برنامه ریزی در جهت مقابله با این نقشه دشمنان به صورت دقیق هستیم.

وی با تأکید بر اینکه مهم‌ترین و اصلی‌ترین وصیت شهدا، توجه به حجاب و پشتیبانی از ولایت است، یادآور شد: در کشور امام زمان(عج)، کشوری که پرچم شیعه در دنیای امروز را به اهتزاز در آورده است، این انتظار وجود دارد تااحکام عفاف و حجاب پیگیری شده و بر اساس قانونی که در این زمینه وجود دارد، همه متولیان وارد میدان شوند.

حجت الاسلام امیری، با بیان اینکه باید با عاملین این وضعیت که به دنبال ترویج این مسائل هستند، مطابق شرع و قانون برخورد شود، اظهار کرد: البته این مهم بدون همراهی و همگامی همه مردم و دستگاه‌های متولی امکان پذیر نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha