پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر / حضور فرماندار همدان در جمع نمازگزاران مسجد المصطفی کوی نبوت

حوزه / فرماندار همدان، ظهر امروز در ادامه طرح "مسجد محور خدمت است" ضمن حضور در جمع نمازگزاران مسجد المصطفی کوی نبوت و بازدید از این محله، با اهالی به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مسلم مخفی فرماندار همدان، ظهر امروز در ادامه طرح "مسجد محور خدمت است" ضمن حضور در جمع نمازگزاران مسجد المصطفی کوی نبوت و بازدید از این محله، با اهالی به گفت‌وگو پرداخت.

در این بازدید تعدادی از نمازگزاران و اهالی کوی نبوت به بیان مسایل، مشکلات و دغدغه‌های خود با فرماندار همدان پرداختند و مسلم مخفی نیز دستورات لازم جهت پیگیری و رفع موارد مطرح شده را صادر کرد.

مخفی با تأکید بر اینکه خدمتگزاری به مردم از آرمان‌های حضرت امام(ره)، فرمایش مقام معظم رهبری و مورد تأکید رئیس جمهور است، اظهار داشت: برنامه "مسجد محور خدمت" و حضور در جمع اهالی، برنامه‌ای تشریفاتی نیست و این برنامه طبق اصلی اعتقادی و براساس منش رئیس جمهور که بر تکریم و ارتباط مستقیم با مردم تأکید دارند، اجرا می‌شود.

گفتنی است در این بازدید حجت الاسلام جوادی امام جماعت مسجد المصطفی نیز حضور داشت و به بیان مطالبات و نیازهای مردم منطقه در حضور فرماندار همدان پرداخت.

مشکل فقدان شبکه جمع آوری فاضلاب، نیاز به اشتراک گاز برخی از ساخت و سازهای غیر مجاز، فقدان فضای آموزشی فرهنگی و ورزشی، علایم راهنمایی و سرعتگاه و آسیب اجتماعی اعتیاد، مشاغل مزاحم ورودی بلوار سلامت، فقدان عابر بانک، ساماندهی ورودی کوی نبوت، تردد عرضی ساکنان از بلوار امام خمینی(ره) ایستگاه اتوبوس، مهمترین مشکلات طرح شده در این بازدید بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha