چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/ دیدار شهردار قم با آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و دفتر تبلیغات حوزه علمیه، ۳۵۰ مبلّغ در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اقدام به اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح بوستان‌های شهر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مهدی کلانترزاده، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم امروز در دیدار شهردار قم و مدیران شهری با آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه، ضمن تبریک نوروز و ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: تنوع خدمات شهرداری در طول سال و در مناسبت‌های مختلف و خاص، در ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر با کمیته‌های دهگانه برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

وی دو کمیته از کمیته‌های ستاد تسهیلات را فرهنگی و اطلاع‌رسانی دانست و ابراز کرد: در این راستا جلوه شهر نیازمند فضاسازی، زیباسازی، ریسه کشی، آذین‌بندی و... است و که یک ماه گذشته حجم قابل‌توجهی خدمات در این زمینه انجام‌شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: همزمان با نیمه شعبان تا پایان تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان، هزار و ۷۰۰ مترمربع بنر در راستای حجاب و عفاف، رعایت نکات اخلاقی، حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و ... در سطح شهر اکران شده است.

وی با اشاره به پاسخگویی ۲۴ ساعته سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم در ایام نوروز با زبان‌های مختلف، اذعان کرد: در راستای جهاد تبیین نیز ستاد خبری استان با مشارکت شهرداری قم برپا شد تا شرح خدمات و فعالیت‌ها به مردم ارائه شود.

کلانترزاده یکی از اقدامات مهم در ایام نوروز را استقبال مسئولان به همراه خادمان آستان مقدس حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران از مسافران و زائران برشمرد و یادآور شد: با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و دفتر تبلیغات حوزه علمیه، ۳۵۰ مبلغ در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اقدام به اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح بوستان‌های شهر کردند.

وی با تأکید بر اینکه در ۵ بوستان به‌صورت ویژه تمهیدات برای اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی اندیشیده شد، اضافه کرد: در ۳۴ بوستان شهر قم محفل قرآنی برپا شد.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha