شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اوقات

حوزه / مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان اعلام کرد: در ایام تعطیلات نوروزی ۷۳۰ هزار زائر به ابقاع متبرکه استان مشرف و از خدمات رفاهی، فرهنگی و بهداشتی بهره مند شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین مهدیان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه امروز چهارشنبه در آخرین جلسه آرامش بهاری، اظهار داشت: طرح آرامش بهاری در ایام نوروز در ۴۳ بقعه متبرکه و امامزاده در استان هرمزگان برگزار شد که از ۲۵ اسفند شروع و تا ۱۵فروردین ماه ادامه داشت.

وی افزود: طی این مدت ۷۳۰ هزار زائر به بقاع متبرکه استان مشرف و از خدمات رفاهی، فرهنگی و بهداشتی بهره مند شدند. همچنین ۹۰ هزار زائر از خدمات اسکان موقت در بقاع متبرکه استان استفاده کردند.

مهدیان بیان کرد: اقامه نماز جماعت، سخنرانی، مراسم تحویل سال، مشاوره وقف، غرفه کودک، مسابقات هنری و مفرح، مشاوره اعتقادی و خانوادگی، نمایشگاه های فرهنگی، پیاده روی خانوادگی از جمله برنامه های فرهنگی بود که در در بقاع متبرکه استان اجرا شد.

وی ادامه داد: مراسم تحویل سال نو با حضور ۱۷ هزار زائر در بقاع متبرکه مجری طرح برگزار شد و در این مدت بیش از ۲۰۰ هزار نفر از خدمات خیمه های معرفت بهره مند شدند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: با توجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، طرح ضیافت الهی نیز از سوم فروردین با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و قرآنی در بقاع متبرکه آغاز شده که تا سوم اردیبهشت ادامه دارد. تاکنون در این طرح بیش از ۱۰ هزار زائر با افطاری ساده، چای و شربت پذیرایی شده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha