یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
البرز

حوزه/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: با توجه به تحولات منطقه و هرج و مرج درونی، رژیم اشغالگر صهیونیستی به نابودی نزدیک شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، جلسه ستاد برگزاری روز جهانی قدس استان البرز با حضور ولی پوری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز و روسای ادارات و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

ولی پوری در این جلسه، اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی به خصوص رسانه‌های گروهی، باید برای ترغیب حضور مردم در راهپیمایی روز قدس وارد میدان شوند.

وی افزود: بدون تردید راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس در ایران اسلامی و استان البرز پیام رسایی برای این رژیم کودک کش خواهد داشت.

معاون استاندار البرز، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، از این عبارت به عنوان مهمترین و به یادماندنی‌ترین جمله یاد کرد و گفت: با توجه به تحولات منطقه و هرج و مرج درونی، رژیم اشغالگر صهیونیستی به نابودی نزدیک شده است.

ولی پوری، با بیان اینکه برای راهپیمایی روز قدس باید از همه امکانات و توان برای حضور هرچه باشکوه‌تر مردم، بهره برد، یادآور شد: شهرداری‌ها، تبلیغات محیطی مناسب را در تبیین اهمیت روز قدس و برای دعوت مردم به‌کار گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، تصریح کرد: صدا و سیما، رسانه‌های مکتوب و مجازی، سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه هنری و اداره کل ارشاد اسلامی استان با توجه به مسئله جهاد تبیین که از طرف مقام معظم رهبری مطرح شده است، نقش رژیم صهیونیستی در جنایت‌های مختلف را برای مردم تبیین و تشریح کنند.

ولی پوری با تأکید بر لزوم گفتمان سازی، گفت: برگزاری نشست‌های تبیینی با حضور اقشار مختلف اعم از اصناف، نخبگان، ورزشکاران، دانش آموزان و دانشجویان و بانوان با موضوع قدس و مقاومت در این ایام برگزار شود.

وی افزود: با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، امسال ظرفیت‌های خوبی به وجود آمده و می‌توان از این ظرفیت‌ها در راستای حضور پررنگ مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس استفاده کرد.

وی ضمن گرامیداشت روز قدس از همه مسلمانان و آزادگان جهان به ویژه شهروندان، دانشجویان، دانش آموزان، ورزشکاران و بانوان دعوت کرد که با شرکت در راهپیمایی روز قدس، با آرمان‌های والای امام خمینی(ره) مبنی بر بازگرداندن فلسطین به پیکره جهان اسلام تجدید پیمان کنند.

در این نشست به برخی از برنامه‌های روز قدس از جمله، برگزاری جلسات تبیینی با موضوع فلسطین و قدس شریف در دستگاه‌های اجرایی، مدارس و دانشگاه‌ها، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، سخنرانی ائمه جماعات مساجد، برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع قدس شریف و فضاسازی شهری، مسابقات نقاشی، کاریکاتور، شب شعر، ویژه برنامه‌ها در مدارس، مسجد، دانشگاه‌ها و پویش‌هایی که در فضای مجازی، نمایشگاه عکس جنایات رژیم صهیونیستی و همچنین تبلیغات میدانی و تولید محتوا از فرمایشات رهبری و امام راحل و تبلیغات محیطی، از مهمترین اقداماتی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

گفتنی است برنامه راهپیمایی روز قدس از ۱۰:۳۰ صبح روز جمعه این هفته، از میدان توحید به طرف مصلای امام (ره) برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha