شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اتوبوس

حوزه / رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، گفت: طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده، سازمان حمل و نقل نسبت به جابجایی همشهریان پس از اتمام مراسم معنوی و پرفیض شب‌های قدر به نقاط مختلف شهر به‌وسیله اتوبوس‌های عمومی اقدام خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، عمار زاهدی رئیس سازمان حمل‌ و نقل شهرداری بندرعباس امروز در جمع خبرنگاران، با تسلیت فرا رسیدن شب‌های قدر و شهادت امیرالمومنین(ع)، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده، سازمان حمل و نقل نسبت به جابجایی همشهریان پس از اتمام مراسم معنوی و پرفیض شب‌های قدر به نقاط مختلف شهر به‌وسیله اتوبوس‌های عمومی اقدام خواهد کرد.

رئیس سازمان حمل‌ونقل شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه از این رو ۱۲ دستگاه اتوبوس پیش بینی شده که امکان افزایش آن نیز وجود دارد، گفت: شب نوزدهم ماه مبارک رمضان همشهریان گرامی می‌توانند از مسیرهای بلوار امام حسین(ع)، بلوار امام خمینی(ره) کوی ملت، پیامبراعظم و میدان دفاع مقدس به مقصد مسجد جامع و استان امامزاده سید مظفر(ع) و گلزار شهدا به‌صورت رایگان جابجا شوند.

زاهدی اظهار کرد: پس از اتمام مراسم، اتوبوس‌ها از گلزار ملکوتی شهدا، مسجد جامع و آستان امامزاده سید مظفر(ع) همشهریان را به محلات مختلف شهر جابجا می‌کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری یادآور شد: ایاب و ذهاب رایگان همشهریان در شب‌های ۱۹، ۲۱و ۲۳ ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha