دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شب قدر مدرسه آیت الله آخوند

حوزه / مدیر مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان، گفت: مراسم‌ احیاء لیالی قدر امسال نیز مانند هر سال در مدرسه علمیه آخوند(ره) با حضور روحانیون، طلاب و اقشار مختلف مردمی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمد جواد خزایی مدیر مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به برگزاری مراسم احیا لیالی قدر در مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره)، اظهار داشت: مراسم‌ احیاء لیالی قدر امسال نیز مانند هر سال در مدرسه علمیه آخوند(ره) با حضور روحانیون، طلاب و اقشار مختلف مردمی برگزار خواهد شد.

وی افزود: سخنرانان این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدی قائینی و حجج اسلام فاضلیان و بیگلری خواهد بود و حجج اسلام رحمانی، عبدالله‌پور، مهاجر، صریحی، روحی و عیوضی به مداحی خواهند پرداخت.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان، تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت روحانیون فعال در حوزه کار با کودک، غرفه کودک و برنامه‌های فرهنگی نیز در حیاط مدرسه برپا شده است.

وی با دعوت از عموم مردم برای حضور در این مراسم معنوی، یادآور شد: ساعت شروع مراسم در شب‌های ۱۹ و ۲۱ ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۲ شب و شب ۲۳ ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۱ شب می‌باشد.

گفتنی است مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره)، واقع در خیابان شهدا، محله حاجی می‌باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha