شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ اقامه نماز جماعت و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در مسجد امام حسن مجتبی(ع) بوشهر

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: شهید صیاد شیرازی بعد از انقلاب خدمات زیادی به نیروهای مسلح کرد و عامل وحدت بین سپاه و ارتش بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در آیین بزرگداشت سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی در مسجد توحید بوشهر، با تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین(ع)، اظهار داشت: در جغرافیای مؤمنان مردانی چون امام علی(ع) هستند که وفادار به پیمانشان با خدا و دارای صداقت رفتار هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی قبل از انقلاب یک فرد انقلابی بود، افزود: ایشان بعد از انقلاب خدمات زیادی به نیروهای مسلح کرد و عامل وحدت بین سپاه و ارتش بود.

وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی هم توفیق انتظار شهادت داشت و هم شهادت نصیبش شد، بیان کرد: در سراسر زندگی این شهید ایمان به خدا و تقوا و ولایتمداری و اخلاق وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، گفت: ساختار نیروهای مسلح بر محوریت فرماندهی است و شهید صیاد شیرازی بر اساس منویات ولایت حرکت می کرد.

وی با اشاره به فکر و تخصص بالای نظامی شهید صیاد شیرازی، عنوان کرد: ایشان در عرصه مدیریت نظامی و میدانی فوق العاده خوش فکر بود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه شخصیت شهید صیاد شیرازی عاری از رذائل اخلاقی بود، ابراز کرد: او ذوب در مهدویت و عاشق خدمت به نظام و انقلاب تا پای جان بود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید صیاد شیرازی مانند یک شهید زندگی کردند، افزود: کمتر از شهادت برای شهید صیاد شیرازی ظلم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha