یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حسن عزالدین لبنان

حوزه/ حسن عزالدّین تأکید کرد که مسئولیت حفاظت از مسجد الاقصی بر عهده هر مسلمانی در هر کجا و در هر عرصه ای که باشد، است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حسن عزالدّین یکی از اعضای فراکسیون "وفاداری به مقاومت" در پارلمان لبنان تأکید کرد که مسئولیت حفاظت از مسجد الاقصی بر عهده هر مسلمانی در هر کجا و در هر عرصه ای که باشد، است.

وی افزود: این دشمن با وحشی گری و نژادپرستی خود، هر اقدامی صورت دهد و هر چه تلاش کند، نمی تواند به اهداف خود برسد، زیرا این مردمی که در آنجا مستقر هستند، مردمی شجاع و در واقع مردمی توانا هستند.

وی گفت: ما امروز شاهد معنویت، شجاعت، آگاهی و بصیرت در این جوانان هستیم و آنها به خاطر لقاء الله و کسب رضای او لبخند می زنند و جان می دهند.

عضو فراکسیون مقاومت تصریح کرد: این دشمن باید بداند که هر جنایتی هم بکند، این مردم را در رویارویی با او و گروه های فلسطینی از پیروزی در مسئله خود، دلسرد نخواهد کرد.

عزالدّین بر ایستادگی و حمایت از مردم فلسطین و جناح‌های فلسطینی با تمام تصمیم‌ها و رویه‌هایی که گزینه مفید و بازدارنده برای این دشمن قلمداد می شود تأکید کرد و بیان داشت: باید از این تصمیم ها، معادله جدیدی ایجاد شود تا دشمن جرات نکند، به این مقدسات حمله کند.

و در پایان خاطرنشان کرد: اگر دشمن در خصوص حرمت مسجدالاقصی و اطراف و مقدسات آن سعی در حماقت یا اشتباه محاسباتی کرد، باید بداند که هر گونه اشتباه محاسباتی ممکن است منطقه را به جنگی بکشاند که همراهانش و حامیانش نمی دانند چگونه پایان خواهد یافت؛ چراکه مسجدالاقصی مایه افتخار و سربلندی و عزت هر مسلمانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha