دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حسن عز الدین عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت

حوزه/ حسن عزالدّین اقدام آمریکا در تحریم علیه جمیل السید نماینده پارلمان را تصمیم سیاسی و ظالمانه دانست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حسن عز الدین عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت، اقدام آمریکا در تحریم علیه جمیل السید نماینده پارلمان لبنان را تصمیم سیاسی ظالمانه دانست و گفت: جمیل السید حضور قدرتمندی در پارلمان داشته و از نمایندگان دلسوز نسبت به قانون و عدالت است.

وی افزود: امروز آمریکا که قانون بین المللی و حاکمیت بین الملل را نقض می کند، به بهانه نقض قانون اقدام به تحریم کرده است.

بعد از جنگ جهانی دوم، آمریکا در تمامی جنگ ها و فتنه ها دست داشته است

عضو فراکسیون مقاومت تصریح کرد: تاریخ آمریکا مملو از جنگ است و بعد از جنگ جهانی دوم، در هر فتنه داخلی که در کشوری به وجود آمد یا هر جنگی که میان دو کشور همسایه یا گروهی از کشور ها به وقوع پیوست یا هر دشمنی یا درگیری در مرز ها حاصل شد، می بینیم که جای پای آمریکا در آن وجود دارد و در روند ایجاد آن مشارکت داشته است.

عزالدین در بخش دیگر اظهارات خود بیان داشت: زمانی که تجاوز سعودی علیه یمن آغاز شد، مشخص بود که این تجاوز، تصمیمی اشتباه و نادرست است که عربستان سعودی مرتکب آن شد؛ چراکه کسی که یمن و جغرافیا و مردم آن را می شناسد، می داند که آنها شکست ناپذیرند و تسلیم نمی شوند.

وی تصریح کرد: عربستان سعودی از موضع گیری ملّی جورج قرداحی به عنوان بهانه ای برای تهدید لبنانی ها و دخالت در امور داخلی آن استفاده کرد و این به معنی مشارکت کامل با دولت آمریکا در محاصره و تحریم لبنان است.

از موضع گیری قرداحی حمایت می کنیم

عضو فراکسیون مقاومت از موضع گیری قرداحی حمایت کرد و آن را موضع ملّی و حاکمیت توصیف کرد که از شخصیت شجاعی صادر شد که تسلیم سوء استفاده نمی شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha