پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
راهپیمایی روز قدس سوریه

حوزه/ بسیج مدرسه علمیه حقانی با صدور بیانیه ای از امت اسلامی برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد و تصریح کرد: روز قدس، رستاخیز حق طلبی و عدالت خواهی امت اسلام است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مشروح بیانیه مدرسه علمیه حقانی به این شرح است:

فلسطین پاره تن اسلام و بخش مهمی از تاریخ اعتقادی و فرهنگی امت و قبله اول مسلمانان است که سالیانی است شیاطین صهیونیست در آن خرمنی از آتش فتنه انباشته اند تا ریشه درخت توحید را در آنجا بسوزانند.

روز قدس روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلام، رستاخیز استکبار ستیزی مسلمانان جهان و روز وحدت انسانهای حقیقت طلب و عدالت خواه و روز ستیز همیشگی با ظلم و بیداد است.

اینک که مجال دیگری برای فریاد علیه ظلم و ستم در روز قدس- این میراث گرانقدر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی- آن هم در زمانی که نفسهای شیاطین غاصب به شماره افتاده، بار دیگر با همگام با دیگر مسلمین جهان و ایران عزیز شعار مرگ بر اسرائیل را سرمی دهیم.

طلاب بسیجی مدرسه علمیه حقانی، مانند همیشه با نگاه تیزبین، درک عمیق و تحلیل درست خود از وقایع جهان کنونی بار دیگر در این مناسبت شکوهمند شرکت می کنند و وظیفه دینی و شعور انقلابی و میهنی خود را در پیشگامی و همراهی با خروش ملت بیدار ایران و امت اسلام به نمایش می گذارند.

شرکت در راهپیمایی روز قدس اعلام برائت و ابراز انزجار از دولت های متجاوزی است که دهه هاست حقوق مظلومین و ستمدیدگان فلسطین و حرمت قدس شریف را نادیده گرفته و هر روز بر دامنه ی تجاوزگری و ظلم خود می افزایند.

در برهه کنونی که نظم نوین جهانی در حال شکل گرفتن و به حول و قوه الهی زمان آزادی قدس از هر زمان نزدیکتر شده، ضرورت دارد که قاطبه مسلمانان همدل و هم صدا در سراسر عالم یکبار دیگر و بلند تر از همیشه آرمان فلسطین را فریاد کنند و به نظام سلطه حاکم بر جهان گوشزد کنند که تلاش های مذبوحانه آنان برای محو آرمان فلسطین بی اثرتر از هر زمان دیگری شده است.

بدینوسیله از آحاد امت اسلامی و ایرانیان عزیز، به ویژه بسیجیان عزیز که شجره طیبه انقلاب هستند، دعوت می کنیم تا دست در دست هم با اراده ای راسخ، خشم خود از دشمنان ظالم و بی عدالت را نشان دهند و در ماه مبارک رمضان، با شرکت در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر با آرمان های امام راحل، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیعت نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha