سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1080933
۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴
روز قدس

حوزه / جامعه روحانیت مبارز استان کهگیلویه و بویراحمد از عموم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، ایلات، طوایف، شخصیت‌ها و گروه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، جامعه روحانیت مبارز استان کهگیلویه و بویراحمد طی بیانیه‌ای از عموم مردم شریف و ولایت مدار استان کهگیلویه و بویراحمد، ایلات، طوایف، شخصیت‌ها و گروه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس، روز تجلی صلابت و عظمت جهان اسلام، روز نماد آزادیخواهی و حمایت از مظلومان در برابر ستمگران و مستکبران متجاوز است، این شجره طیبه که یادگار ماندگار امام راحل عظیم شأن است، در پرتو رهنمودهای پیامبر گونه مقام معظم رهبری حفظه الله به نماد وحدت مسلمانان جهان علیه ظلم و استبداد تبدیل شده است.

لذا مردم مسلمان و روزه دار استان کهگیلویه و بویراحمد هم صدا با مسلمانان جهان در این روز یک صدا و هم نوا با مردم سراسر کشور ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش مستکبران و غاصبان جهان رسانده و علیه کفر، استکبار، صهیونیزم مستکبر و جنایتکار فریاد سر خواهند داد.

از این رو جامعه روحانیت مبارز استان از عموم مردم شریف و ولایت مدار استان کهگیلویه و بویراحمد، ایلات، طوایف، شخصیت‌ها و گروه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی دعوت می‌کند تا امسال نیز در این روز سرنوشت ساز، بیدارگر و ظلم ستیز، پرشور و باشکوه‌تر از همیشه مشارکت نموده، برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار استکبار ستیزی استان و در حمایت از مظلوم را ثبت و ضبط نمایید.

به امید ظهور منجی عالم بشریت امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف

جامعه روحانیت مبارز استان کهگیلویه و بویراحمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha