جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: آثار و برکات ضیافت الهی را انسان باید از درون خود حس کند و تنها راه زدودن تاریکی دل و نورانی کردن آن تلاوت قرآن کریم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، ظهر امروز در مراسم اختتامیه و وداع با ماه مبارک رمضان در استان مازندران گفت: آثار و برکات ضیافت الهی را انسان باید از درون خود حس کند و تنها راه زدودن تاریکی دل و نورانی کردن آن تلاوت قرآن کریم است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: همه ما مکلف به این هستیم که از فرصت استثنایی ماه مبارک رمضان استفاده کنیم و خودمان را از لحاظ معنوی بسازیم. آن نیرویی که می خواهد به تعبیر مقام معظم رهبری از ارزش های انقلاب و نظام اسلامی حراست و پاسداری نماید باید اول خودش را اصلاح کند تا بتواند در دیگران اثرگذار باشد.

وی افزود: حتی از این روزهای آخر ماه رمضان هم باید بهره برد و خود را بیشتر به خدا نزدیک کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) گفت: اگر کسی دوست دارد خداوند او را مورد رحمت خودش قرار دهد و بهشت را نصیب او کند اول باید خوش اخلاق باشد. بداخلاقی، بد دهنی و رفتار تند با مردم و خانواده و بالا دستان و زیر دستان در وجود او نباشد.

وی در خاتمه افزود: کارکنان فراجا در هر قسمتی که مسئولیت دارند باید با تمام قوت و جدیت کامل در راستای ارتقاء سطح اجتماعی جامعه به وظایفشان عمل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سعیدی IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
    0 0
    حاج آقا جنابعالی عقیدتی مازندران هستی یاکشور؟! خدایا بین التعطلین راکم کن تاایشون راکمتردرمازندران وبیشتردرسیستان وبلوچستان ببینیم.....؟!