یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عبد الوهاب حسین - زندانی بحرینی

حوزه/ جریان الوفاء الاسلامی بحرین گفت: «عبدالوهاب حسین»، به دلیل سهل انگاری پزشکی عمدی از سوی مقامات رژیم آل خلیفه، دچار افت سلامتی جدی شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جریان الوفاء الاسلامی بحرین گفت: «عبدالوهاب حسین» رهبر زندانی الوفاء الاسلامی، به دلیل سهل انگاری پزشکی عمدی از سوی مقامات رژیم آل خلیفه و مدیریت «زندان مرکزی جوّ » به ویژه با محروم کردن او از درمان لازم که با هدف تحقیر و آسیب رساندن به او انجام گرفت، دچار افت سلامتی جدی شده است.

جریان الوفاء در بیانیه ای تاکید کرد که مسوولیت کامل وخامت وضعیت سلامتی عبد الوهاب حسین متوجه رژیم آل خلیفه است؛ زیرا این رژیم وی را مورد آزار و اذیت مداوم قرار داده و از مراقبت های پزشکی لازم محروم کرده است و این کار نوعی انحلال فیزیکی است.

این جریان از مسئولان خواست تا جلوی این تخلفات علیه زندانیان سیاسی را گرفته و حق درمان و مراقبت های بهداشتی مناسب را به آنها اعطا کنند.

و جریان الوفاء الاسلامی اشاره کرد: صبر مردم رو به پایان است و اگر رهبر نهضت یا هر فرد دیگری از بازداشت شدگان هر گونه آسیبی متحمل شوند، عواقب ناگواری در پی خواهد داشت.

بر اساس این بیانیه، این جریان از همه آزادگان خواست تا صدای خود را با صدای بلند کنند تا از این بی تدبیری عمدی مقامات بحرینی جلوگیری کنند.

وضعیت سلامتی «عبدالوهاب حسین» سخنگوی رسمی جنبش الوفاء اسلامی به دلیل بی توجهی پزشکی به شدت رو به وخامت گذاشته است، زیرا وی از مرض قند رنج می برد و نیاز به معاینه دوره ای توسط پزشک متخصص دارد. داروی خود را برای مشکل عصبی «پارستزی» که قبل از ورود به زندان از آن رنج می‌برد، به او ندادند و نوبت های معاینه هایش با نفرولوژیست و متخصص دندانپزشکی نیز متوقف شد و او به سه نوبتی که تاریخ آن تمام شده بود منتقل نشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha