جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1083093
۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
طبس

حوزه/ امام جماعت اهل سنت مسجد علی بن ابیطالب علیه السلام روستای بنود گفت: واقعه طبس، ضمن فراهم آوردن اتحاد و یکپارچگی بیشتر نیروهای انقلابی ایران، حقانیت انقلاب اسلامی را در جامعه بین المللی به اثبات رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، شیخ اسماعیل خمیسی امام جماعت اهل سنت مسجد علی بن ابیطالب علیه السلام روستای بنود استان بوشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به سالروز شکست حمله نظامی امریکا در طبس گفت: واقعه طبس یکی از آموزنده‌ترین حوادث سیاسی- نظامی در تاریخ معاصر به شمار می‌رود. این واقعه به جهانیان ثابت کرد که با اراده خداوند و الطاف باری تعالی، دسیسه‌های شیطان بزرگ به واسطه دانه‌های ریز شن خنثی می‌شود.

شیخ خمیسی افزود: دخالت نظامی آمریکا که به شکست مفتضحانه ای انجامید، کوششی برای رهاسازی گروگان های آمریکایی بود که در جریان تسخیر لانه جاسوسی، به دست دانشجویان پیرو خط امام به دام افتاده بودند.

وی ادامه داد: این اقدامات آمریکا، به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی صورت می گرفت، انقلابی که ایران را از چنگال نفوذ آمریکاییان بیرون آورد.

امام جماعت اهل سنت مسجد علی بن ابیطالب(ع) روستای بنود بیان کرد: واقعه طبس، ضمن فراهم آوردن اتحاد و یکپارچگی بیشتر نیروهای انقلابی ایران، حقانیت انقلاب اسلامی را در جامعه بین المللی به اثبات رسانید. در جریان این حادثه، چهره دشمن واقعی انقلاب بیش از هر زمانی نمایان تر، و الهی بودن انقلاب نیز برای جهانیان روشن شد.

وی گفت: خداوند متعالی با طوفان شن پرده دیگری از چهره زشت حاکمان واشنگتن را برداشت و تجاوز آشکار و مغایر با قوانین و موازین بین المللی آنان را به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha