چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: رسانه باید صدای مردم و جامعه باشد نه صدای جریان خاصی، لذا استقلال یک رسانه نقش مهمی در اعتلای مباحث فرهنگی و اجتماعی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت حجت الاسلام سید موسی محمودی امروز در نشست جمعی از فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی شهرستان بیجار در سخنانی گفت: کسی نمی تواند منکر نقش رسانه ها در تقویت فرهنگ عمومی جامعه باشد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: با این وجود رسانه ها باید مراقب باشند که به مباحث حزبی ورود پیدا نکند زیرا این امر زمینه ای برای فراموشی مطالبات واقعی مردم خواهد بود.

استاد حوزه ادامه داد: رسانه باید صدای مردم و جامعه باشد نه صدای جریان خاصی، لذا استقلال یک رسانه نقش مهمی در اعتلای مباحث فرهنگی و اجتماعی دارد.

حجت الاسلام محمودی عنوان کرد: امروز کشور در جنگ رسانه ای بی سابقه ای با دشمنان قرار دارد بر این اساس رسانه‌های داخلی نباید قافیه را به دشمن ببازند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در ادامه اظهار کرد: در کشور شاهد کم کاری رسانه ها در بخش هایی مانند حوزه دین و فرهنگ هستیم و این کم کاری ها هم در بحث کمی و هم در کیفی مشاهده می شود.

استاد حوزه در پایان خاطرنشان کرد: رسانه ملی نیز بهتر است که شبکه های تخصصی و البته با محتوای تولیدی برای مباحث مذهبی و فرهنگی راه اندازی کند زیرا امروز این مهم به شدت احساس می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha