پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کد خبر: 1084269
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
شهید فلسطینی خضر عدنان

حوزه/ خضر عدنان اسیر فلسطینی در زندان‌های اشغالگران صهیونیست به شهادت رسید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، سازمان زندان های رژیم صهیونیستی در بیانیه ای از شهادت خضر عدنان اسیر فلسطینی گه در اعتصاب غذا بوده است خبر داد.

روزنامه یدیعوت آحارونوت در اعلام جزئیات نحوه شهادت عدنان مدعی شد که این اسیر فلسطینی بیهوش در سلول خود پیدا شده و پس از انتقال به بیمارستان خبر شهادت‌اش اعلام شده است.

گفتنی است دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی با آزادی «خضر عدنان»، اسیر فلسطینی که از ۸۶ روز پیش اعتصاب غذا کرده، مخالفت کرده بود.

همچنین در پی اعلام شهادت خضر عدنان ساعتی قبل یک عملیات ضد صهیونیستی جدید در کرانه باختری صورت گرفت و طی آن ۳ صهیونیست زخمی شدند.

در ادامه فیلمی از خضر عدنان مشاهده می کنید که بر پیروی از پرچمداران نهضت کربلا در آزادسازی فلسطین تأکید می کند.

همچنین متن وصیت نامه این شهید فسطینی که العالم آن را منتشر کرده به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"الذین آمنوا لا خوف علیهم ولا هم یحزنون"، "ولن یجعل الله للکافرین علی المؤمنین سبیلا"، "وحق علینا نصر المؤمنین".

خداوند را شاکرم که به من توفیق داد تا برای آزادی دست به اعتصاب غذا بزنم، الحمدلله بر نعمتهای بی شمارش و درود و سلام بر حضرت محمد (ص) سید و سرور همه ما.

این وصیت نامه را در حالی برای شما می نویسم که گوشت و استخوانهایم آب شده، دیگر توانی در بدن ندارم . وصیت نامه خود را خطاب به خانواده ، فرزندان، همسر و هموطنان خود می نویسم.

از همسر و فرزندانم می خواهم خدا ترس باشند و به ریسمان محکم او بچسبند، به جای دیگران به فضل او امیدوار باشند، همیشه راست بگویند، پیوند خویشاوندی برقرار کنند، نماز را به جای آورده و زکات دهند ، و حرمت‌های خدا را حفظ کنند و بدانند که بهترین خانه‌ها در فلسطین خانه‌های شهدا و اسیران و مجروحان و صالحان است.

شما را به عموها ،دایی ها ، اقوام و همسایه ها و هر کس که بر ما حقی دارد ، توصیه می کنم، که حقی از نظر اخلاقی و مادی بر من باقی نماند ، زیرا بیش از همه به رحمت خداوند نیاز دارم. اگر شهید شدم ، اجازه ندهید اشغالگران جنازه مرا تشریح کنند و بر روی سنگ قبرم بنویسید : خضر عدنان بنده فقیر و نیازمند به دعاهای شما و پدر و مادرش . دوست دارم قبرم ساده باشد. از خداوند برای من آمرزش و رحمت و وسعت قبر بخواهید و بخواهید که قبرهای ما باغی از باغهای بهشت باشد ، نه گودالی از حفره های آتش ..و نیز بخواهید که همه اعمال ما خالص برای خدا باشد.

ای ملت آزاده ، این وصیت نامه را با عشق و محبت برایتان می نویسم ، من به رحمت خدای متعال و نصرت و قدرت او توکل دارم و این زمین خداوند و ماست و خداوند وعده داده که در برابر اقدامات و ستم و گمراهی اشغالگران ناامید نباشید زیرا پیروزی و وعده خدا نزدیک است.

درود بر سروران ما، خانواده های شهدا و اسرا و درود بر همه آزادگان و انقلابیون

امید که با دعای شما خداوند من را به عنوان یک شهید مومن و خالص بپذیرد

دوستدار شما خضر عدنان - بیمارستان الرمله

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • در باغی با بقیه الله! CA ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْن. آیت الله میرباقری فرمودند باید از سر سفره دشمن علی(ع) برخواست و سر سفره علی(ع) نشست. مثل این شهید فلسطینی عزیز ما. هر کجا که هستیم، همه در یک دل و روح و باغ و بیت هستیم... بیت الزهرا، بهشت زهرا، بیت رهبری! زیر سایه آقا! زیر یک سقف با شهدای آسمانی! ما خضر را در خواب دیدیم! سر سفره مادرش، زهرا(س)! در باغی با بقیه الله! در این زمانی که خیلی ها مشغول بت و باطل دنیا هستند، یک عده ای مشغول مجاهدت و مقاموت هستند. و مشغول مائده بهشتی! «إن أصحاب الجَنة اليوم في شغل فاکهون»! شهید آوینی:«ما دیدیم که چگونه کرامات انسانی در عرصه ی مبارزه به فعلیت می رسد. ما معنای جهاد اصغر و اکبر را درک کردیم. آنچه را که عرفای دلسوخته حتی بر سر دار نیافتند، ما در شبهای عملیات آزمودیم. ما فرشتگان را دیدیم که چه سان اوج و نزول دارند. ما عرش را دیدیم. ما زمزمه ی جویبارهای بهشت را شنیدیم. از مائده های بهشتی تناول کردیم و بر سر سفره ی حضرت ابراهیم نشستیم.» فَاتَّبِعُوا ملة ابراهیم! ملة محمد(ص)! «وَجَاهِدُوا فِي اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ هُوَ اجْتَبَاكُمْ وَمَا جَعَلَ عَلَيْكُمْ فِي الدِّينِ مِنْ حَرَجٍ مِلَّةَ أَبِيكُمْ إِبْرَاهِيمَ هُوَ سَمَّاكُمُ الْمُسْلِمِينَ مِنْ قَبْلُ وَفِي هَذَا لِيَكُونَ الرَّسُولُ شَهِيدًا عَلَيْكُمْ وَتَكُونُوا شُهَدَاءَ عَلَى النَّاسِ...» چند تابعیتی نباشیم! از هوای نفس پیروی نکنیم! از آمریکا و یارانش پیروی نکنیم! از آيت الله خامنه اي و خط روح الله تبعيت کنیم! دشمن می خواهد هویت ملی و دینی ما را نابود کند ولی موفق نمیشود! اى هويّت مطلقۀ عامّه! ✿ (https://noo.rs/TG7i3) خضر گفت: بگو: يَا هُوَ يَا مَنْ لَا هُوَ إلَّا هُوَ! اى هُويّت مطلقۀ عامّه! اى كسى كه هويّتى در عالمْ وجود ندارد بجز هويّت او!✿ 🇮🇷🌏🇵🇸 اغْفِرْ لِى وَ انْصُرْنِى عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ!