سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام حبیب باقری معاون تبلیغ و امور فرهنگی استان کرمانشاه

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه کرمانشاه، از اعزام ۱۵۰ نفر از ائمه جماعت و مبلغان هجرت، به یادمان «بازی دراز» در سرپل‌ذهاب خبر داد.

حجت الاسلام حبیب باقری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه کرمانشاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، حضور روحانیت انقلابی و بصیر در یادمان دفاع مقدس را در راستای جهاد تبیین دانست و اظهار داشت: ۱۵۰ نفر از ائمه جماعت و مبلغان طرح هجرت، فردا پنج شنبه به یادمان بازی دراز در سرپل‌ذهاب اعزام خواهند شد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه کرمانشاه، گفت: حفظ یاد و خاطره ایثارگران و شهدا، بر همه اقشار جامعه از جمله روحانیت انقلابی، ضروری و لازم می‌باشد.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، علی الخصوص در این ایام که دشمن به‌صورت تمام قد علیه ارزش‌های انقلابی و اسلام ایستاده است، واجب است.

حجت الاسلام باقری خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری جهاد تبیین را واجب و فوری می‌دانند، حضور مبلغین حوزه علمیه کرمانشاه نیز در حقیقت تبیین عملی این مهم خواهد بود.

وی اظهار کرد: لازم به‌ذکر است که در مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) شهرستان سرپل ذهاب طبق روال معمول سال‌های گذشته، تمهیداتی برای اسکان زوار در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha