پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه برازجان

حوزه/ امام جمعه برازجان با بیان اینکه مهم‌ترین و بزرگترین مأموریت اساتید حوزه، جهاد تبیین است، گفت: اساتید حوزه می‌توانند با جهاد تبیین، مباحث روز و روشنگری‌های لازم را در زمینه مسائل بصیرتی و دشمن‌شناسی به طلاب بیاموزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان امشب در آیین تجلیل از اساتید مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برازجان با گرامیداشت یاد استاد شهید مطهری، اظهار داشت: اساتید حوزه درباره سیره زندگانی شهید مطهری مطالعه و از این استاد تراز انقلاب اسلامی، الگوبرداری کنند.

وی به مقام علمی و جایگاه اخلاقی و زندگی شهید مطهری اشاره کرد و گفت: شهید مطهری الگوی شایسته در تمامی حوزه‌های علمی و اخلاقی است.

امام جمعه برازجان، با بیان اینکه اولین معلم انسان خدا است و همه انسان‌ها تحت تعلیم و تربیت خداوند قرار دارند، افزود: انتخاب عنوان طلبگی و قرار گرفتن در منصب استادی بسیار با ارزش است.

وی شهید مطهری را از ثمرات درخشان حوزه بیان کرد و گفت: ایمان، عمل، عرفان، علم و حکمت، ایشان را به چهره‌ای تابناک برای راهنمای جامعه مبدل کرد.

حجت الاسلام مصلح، وظایف مهم اساتید را تربیت طلاب با انگیزه بالا دانست و اظهار کرد: حوزه‌های علمیه به اساتیدی وارسته، اندیشمند و آگاه به مسائل روز، نیاز دارند.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین و بزرگترین مأموریت اساتید حوزه، جهاد تبیین است، خاطرنشان کرد: اساتید حوزه می‌توانند با جهاد تبیین، مباحث روز و روشنگری‌های لازم را در زمینه مسائل بصیرتی و دشمن‌شناسی به طلاب بیاموزند.

امام جمعه برازجان، با اشاره به راه اندازی سطح ۱ و ۳ در آینده نزدیک در مدرسه علمیه حضرت رقیه (س) برازجان، یادآور شد: مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) دارای اساتید توانمندی است که می‌توانند طلاب توانمند و قوی تربیت کنند.

گفتنی است در این مراسم با اهدا هدایایی از طرف امام جمعه برازجان، مدیر مدرسه و طلاب، از اساتید و کادر مدرسه تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha