چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان سنندج گفت: خوشبختانه دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به استان کردستان دارد به نحوی که حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تاکنون ۲ بار به این استان سفر کرده‌اند و هفته پیش نیز شاهد سفر رئیس قوه قضاییه و نیز رئیس رسانه ملی به این خط بوده‌ایم، که همه این سفرها برای این دیار برکت به دنبال داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنندج، اظهار داشت: خوشبختانه دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به استان کردستان دارد به نحوی که حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تاکنون ۲ بار به این استان سفر کرده‌اند و هفته پیش نیز شاهد سفر رئیس قوه قضاییه و نیز رئیس رسانه ملی به این خط بوده‌ایم، که همه این سفرها برای این دیار برکت به دنبال داشته‌اند.

امام جمعه سنندج، عنوان کرد: در سفر رئیس سازمان صدا و سیما به کردستان، ۳۵ ایستگاه و فرستنده دیجیتالی تلویزیونی و رادیویی در این استان به بهره‌برداری رسید که این اتفاق بسیار خوبی است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، افزود: در نشستی که با رئیس سازمان صدا و سیما داشتیم، درخواست پخش سریال سنجرخان مطرح شد که وی با این موضوع موافقت کردند.

ماموستا رستمی تأکید کرد: متاسفانه برخی از مسئولان واژه محرومیت را برای استان کردستان استفاده می‌کنند که این امر خود باعث می‌شود بسیاری از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این دیار کمرنگ دیده شود، در حالی که کردستان جزو استان‌های غنی و ثروتمند کشور در حوزه طبیعت، معادن و گردشگری است.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه مسئولان باید دغدغه اصلی‌شان توسعه و پیشرفته این استان باشد، اظهار کرد: باید تلاش کنیم که تمام پتانسیل‌های استان کردستان در راه توسعه و اعتلای این استان بسیج شود.

وی به شهادت نیروهای انتظامی در کشور اشاره کرد و گفت: این شهدای عزیز، جان خود را برای امنیت و آرامش ملت ایران تقدیم کرده‌اند و باید قدردان این عزیزان و خانواده‌های آنان باشیم.

امام جمعه سنندج، ترک نماز جمعه به هر بهانه‌ای را یک گناه و ترک واجبات دانست و اظهار کرد: در فصل بهار، برخی از مردم به بهانه تفریح و حضور در طبیعت در نماز جمعه شرکت نمی‌کنند و این کار از نظر اسلام و شریعت امری ناپسند است.

وی تأکید کرد: قرآن، کلام خداوند متعال است و با تأسی و پیروی از آن می‌توان خوشبختی واقعی و سعادت دنیوی و اخروی را برای خود به ارمغان آوریم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، یادآور شد: امیدواریم مشکلات جامعه به‌ویژه مشکل مسکن که امروز به عنوان یک معضل بزرگ برای جوانان شناخته می‌شود، هرچه سریعتر توسط مسئولان برطرف شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha