پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ماموستا خدایی

حوزه/ امام جمعه بانه گفت: مسلمان دین دار باید دینش را با بصیرت همراه کند؛ دین زمانی ارزش خواهد داشت که همراه با بینش و بصیرت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت شهرستان بانه اظهار داشت: برخلاف آنچه که دشمنان می گویند، اسلام دینی اجتماعی و فراگیر است و همواره به دستگیری نیازمندان ما را سفارش کرده است.

امام جمعه بانه با اشاره به اینکه دشمن در بُعد فرهنگی علیه ملت ایران برنامه های بسیاری در دستور کار خود دارد، گفت: امروز باید به شدت مواظب فرزندان خود در مقابل هجمه های فرهنگی و عقیدتی دشمنان باشیم. دشمن با ایجاد شبهات دینی و عقیدتی به دنبال استحاله فکری نسل جوان است. برای تقابل با این هجمه فرهنگی و عقیدتی ضروری است که نوجوانان و جوانان با مبانی درست دینی و قرآنی آشنا شوند.

امام جمعه بانه در ادامه افراط و تفریط را سم مهلک دین دانست و گفت: برای جلوگیری از انحراف باید مواظب باشیم که در دام افراط و تفریط و نیز خرافه‌پرستی گرفتار نشویم.

ماموستا خدایی تاکید کرد: دشمن تلاش می‌کند که چهره واقعی اسلام را دگرگون سازد و چهره ای که خود دوست دارد و می خواهد به جهان دیکته کند.

امام جمعه بانه خاطرنشان کرد: مسلمان دین دار باید دینش را با بصیرت همراه کند؛ دین زمانی ارزش خواهد داشت که همراه با بینش و بصیرت باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha