جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام

حوزه / امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس نباید در عزل و نصب‌ها دخالت کنند، گفت: وظیفه نمایندگان مجلس قانون گذاری است و نباید به مسئولانی که عزل شده‌اند تهمت بزنند، چرا که در پیشگاه الهی باید جواب پس دهند و ضروری است مراقب رفتارمان باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، اظهار داشت: باید تلاش کنیم سیره زندگانی امام جعفر صادق(ع) و سبک زندگی اسلامی در جامعه نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس نباید در عزل و نصب‌ها دخالت کنند، گفت: وظیفه نمایندگان مجلس قانون گذاری است و نباید به مسئولانی که عزل شده‌اند تهمت بزنند، چرا که در پیشگاه الهی باید جواب پس دهند و ضروری است مراقب رفتارمان باشیم.

امام جمعه بروجرد، با اشاره به اینکه رژیم غاصب صهیونیستی در دید آزادگان و مسلمانان جهان جایگاهی ندارد، خاطر نشان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی رو به افول و نابودی است و هر روز به شکست مفتضحانه خودنزدیک‌تر می‌شود.

حجت الاسلام حسینی، با بیان اینکه جان انسان‌های مظلوم و بی‌گناه برای رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل ارزشی ندارد، گفت: اسرائیل بداند با این اقدامات وحشیانه، خشم مسلمانان جهان را روز به روز بیشتر می‌کند.

وی با اشاره به بازگشت سوریه به اتحادیه عرب، خاطرنشان کرد: چند سال پیش اتحادیه عرب با همدستی اتحادیه اروپا به شکست سوریه کمک کرد، اما بشار اسد با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری و رشادت‌ها و جانفشانی‌ها شهید سلیمانی‌ها پیروز شد و امروز شاهد شکست نقشه‌های غرب هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha