شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
البرز

حوزه/ امام جمعه شهرستان چهارباغ البرز، گفت: در سیره معیشتی جامعه از آموزه‌های امام صادق بهره بگیریم، مسئولان مقابل احتکار و گرانفروشی بایستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی امام جمعه شهرستان چهارباغ البرز، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با اشاره به سیره معیشتی امام صادق(ع)، اظهار داشت: بیایید از امام صادق (ع) پیروی کنیم و در سیره معیشتی جامعه از آموزه‌های آن حضرت بهره بگیریم، مسئولان مقابل احتکار و گرانفروشی بایستند.

وی به برخی از ویژگی‌های امام صادق(ع) اشاره کرد و گفت: از شاخص‌ترین ویژگی‌های عصر امامت امام صادق(ع)، باز تولید علوم الهی بود.

امام جمعه چهارباغ، فتح اندلس به دست مسلمانان را در سال ۹۲ هجری قمری یادآور شد و گفت: با جستجو در متون تاریخی می‌توان دو عامل را به عنوان اصلی‌ترین دلایل انحطاط تمدن اندلس دانست که عبارتند از، اختلاف و تفرقه و فساد اخلاقی.

حجت الاسلام محمدی به سالروز لغو امتیاز تنباکو بنابر فتوای آیت الله میرزا حسن شیرازی در سال ۱۲۷۰ هجری شمری اشاره کرد و یادآور شد: در نگاه رهبر معظم انقلاب، نهضت تحریم تنباکو و حرکت میرزای شیرازی، یک حرکت ذو ابعاد و پُر معنا و بسیار پُر برکت بوده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارباغ، با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: رژیم کودک کش صهیونیستی اقدامات تروریستی خود علیه فلسطینی‌ها را با خط‌گیری از کاخ سفید انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: اقدام پارلمان سوئد در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم می‌کنیم.

وی با تقدیر از فعالیت‌های بسیج سازندگی، گفت: خدمت رسانی و محرومیت زدایی یکی از اهداف بسیج سازندگی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha