دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام جهانگیری

حوزه / حجت‌الاسلام جهانگیری گفت : امروز جهان تشنه معارف و علوم اسلامی و فارغ التحصیلان فرزندان شما در حوزه های علمیه است و حضور فعال طلاب در مدارس علمیه باعث تقویت دین و نشر فرهنگ اسلامی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام حسین جهانگیری شب گذشته در یادواره شهدای روحانی شرق هرمزگان که در مسجد جامع جواد الائمه(ع) توکهور هشتبندی شهرستان میناب برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع)، اظهار داشت: امسال میزبانی یادواره شهدای روحانی شرق هرمزگان در شهر توکهور هشتبندی است که فضای شهر عطر آگین نام و یاد شهدای روحانی باشد.

امام جمعه توکهور هشتبندی بیان کرد: امروز جهان تشنه معارف و علوم اسلامی و فارغ التحصیلان فرزندان شما در حوزه های علمیه است و حضور فعال طلاب در مدارس علمیه باعث تقویت دین و نشر فرهنگ اسلامی می باشد.

حجت‌الاسلام جهانگیری ادامه داد: یاد همه شهدا بویژه شهدای روحانی را گرامی میداریم و امروز همه جمع شدیم که از خودگذشتگی و ایثار این عزیزان حرف های به میان آوردیم کسانی که با خون خود ریشه انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و راه سعادت را بر روی مردم گشودند.

وی افزود: شهدا در راه اسلام و انقلاب بدون منت به جبهه های حق علیه باطل شتافتند و جان خود را تقدیم کردند تا قرآن و اسلام باقی بماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha