دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فیلمساز سوری

فیلمساز سوری با اشاره به اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نه تنها فرمانده، بلکه معلم اخلاق و دین بود، گفت: هدف من از ساخت فیلم حاج قاسم معرفی او به نسل جوان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از ارتباطات رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم و فیلمنامه «ایثار»، غصون الماضی فیلمساز سوری که با دو فیلم مستند «در محضر انسانیت» و «صبر جمیل» در بخش مسابقه سینمای بین‌الملل در این جشنواره حضور دارد درباره علت حضور خود در این عرصه گفت: من از کشوری آمدم که تجربه ده سال جنگ را دارد و حضور من در جبهه‌های جنگ، زمینه‌ساز ساخت فیلم‌های مجاهدان اسلام شد.

وی افزود: رزمنده‌ها در زمان حضور فداکارانه خود در جبهه‌ها دو سلاح همراه داشتند؛ یکی سلاح جنگی‌شان و دیگری سلاح جهاد و شهادت و ایمان به وطن؛ آنها برای رفتن به خطوط مقدم جبهه با هم مسابقه می‌گذاشتند، گویا شوق ورود به بهشت را داشتند. در سوریه خانواده ای نیست که شهید و مجروحی تقدیم به جنگ نکرده باشد و اگر آنها نبودند ما الان اینجا نبودیم.

غصون الماضی تصریح کرد: در کنار جنگ بمباران و موشک شاهد جنگ نرم رسانه‌ای بودیم که تبعات آن چیزی جز باقی ماندن سرزمین سوخته‌ای نیست که می‌توان از آن فیلم و مستند برای عرضه به جهان ساخت.

این فیلمساز سوری بیان کرد: ما سعی می‌کنیم با تمام ظرفیت، وقایع و حقایقی را منتقل کنیم که رسانه‌های جهان آن را وارونه نشان دادند و نخستین جشنواره بین‌المللی ایثار فرصتی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha