پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام رضا خورشیدی

حوزه/ معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: بیشتر جوانان و دانش آموزان با کارکرد واقعی و فضای حوزه‌های علمیه آشنایی کافی و درستی ندارند، بنابراین می‌طلبد تا در این روزها بسترهای مناسب برای آشنایی دانش آموزان، نوجوانان و جوانان با این مراکز آموزشی و دینی فراهم شود.  

حجت الاسلام رضا خورشیدی معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، اظهار داشت: حوزه‌های علمیه به عنوان مراکز فکری و دینی جهان اسلام شناخته می‌شوند.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: آشنایی و شناخت بهتر جامعه و نسل‌های جوان و نوجوان از حوزه‌ها یکی از ضروریات امروز محسوب می‌شود.

وی افزود: باید اذعان کرد بیشتر جوانان و دانش آموزان با کارکرد واقعی و فضای حوزه‌های علمیه آشنایی کافی و درستی ندارند، بنابراین می‌طلبد تا در این روزها بسترهای مناسب برای آشنایی دانش آموزان، نوجوانان و جوانان با این مراکز آموزشی و دینی فراهم شود.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار، یادآور شد: طبیعتاً کسی که قصد ورود به حوزه علمیه و ادامه تحصیل در این مرکز را دارد باید یک پیش شناخت از این مدارس داشته باشد، بنابراین وظیفه روحانیون است که این پیش شناخت را به دانش آموزان، ارائه دهند.

حجت الاسلام خورشیدی خاطرنشان کرد: تعامل بین حوزه و آموزش و پرورش و در کنار آن ارتباط دانش آموزان با حوزه و طلاب، یکی از بهترین راه‌های معرفی بیشتر حوزه‌های علمیه و جذب بیشتر داوطلبان و علاقمندان برای تحصیل در مدارس علمیه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha