دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مجتهدزاده

حوزه/ حجت الاسلام مجتهدزاده با بیان راهکار احیای جبهه حق، گفت: معرفت از طریق جهاد تبیین و اشک بر امام حسین علیه‌السلام یعنی حب اهل بیت علیهم‌السلام، دو راهکاری هستند که ریشه و لذت گناه در دل‌ها را می‌خشکاند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، چهارمین نشست آنلاین رویداد «الگوسازی سبک زندگی بانوی مسلمان» ویژه طلاب جامعةالزهرا علیهاالسلام با موضوع «پاسخ به شبهات درباره سبک زندگی غرب» برگزار شد.

در این نشست، حجت الاسلام محسن مجتهدزاده معروف به شیخ قمی با بیان نگاه غرب به انسان، زن، آزادی و زندگی، اظهار داشت: در غرب، نگاه به انسان مبتنی بر دیدگاه ماتریالیستی یعنی زندگی حیوانی شامل خوردن، خوابیدن و شهوت است و تعریف از زن، به عنوان کالایی در اختیار شهوت است، تعریف از زندگی یعنی لذت‌گرایی و تعریف از آزادی به معنای لذت‌گرایی و شهوت بدون قید و بند است.

این پژوهشگر و مبلغ عرصه بین الملل تاکید کرد: این بی‌قیدی در پوشش، منجر به تغذیه حرام، موسیقی حرام، نگاه حرام و در آخر منجر به شکل‌گیری روابط نامشروع، رواج فساد و فحشا در جامعه و در نتیجه به وجود آمدن فرزندان نامشروع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه لقمه و مولود حرام از عواملی است که باعث عدم تأثیر و پذیرش حرف حق می‌شود، گفت: در تاریخ، معاویه فساد و معاملات حرام را در کوفه رواج داد، اما حضرت علی علیه‌السلام، مردم و بازاریان را از این اعمال بر حذر می‌داشت.

حجت‌الاسلام‌ مجتهدزاده یادآور شد: فقط خون مجاهد فی‌سبیل‌الله مانند حاج قاسم هست که ریشه ظلم را از بین می‌برد، اما خون مظلوم مانند سقط جنین بیشتر تاریکی را در زمین زیاد می‌کند.

وی با بیان راهکار احیای جبهه حق، اظهار داشت: معرفت از طریق جهاد تبیین و اشک بر امام حسین علیه‌السلام یعنی حب اهل بیت علیهم‌السلام، دو راهکاری هستند که ریشه و لذت گناه در دل‌ها را می‌خشکاند.

این پژوهشگر و مبلغ بین الملل دینی با تاکید بر برگزاری هیئت امام حسین علیه‌السلام در دبیرستان ها به منظور احیای جبهه حق، گفت: نهضت جهانی امام حسین علیه‌السلام قبل از ظهور شکل می‌گیرد و جهانیان امام حسین علیه‌السلام را می‌شناسند.

حجت‌الاسلام‌مجتهدزاده تصریح کرد: جبهه انقلاب در برابر رواج فساد، بی تفاوت، ساکت و بی غیرت نباشد، در راه جهاد تبیین از بددهانی، تهمت، تحقیر و کتک نهراسد و میدان را خالی نکند.

وی در پایان تأکید کرد: همه ما مسئولیم که بیانات رهبر معظم انقلاب روی زمین نماند و در راه عملی شدن آن جهاد تبیین کنیم.

ع/101

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha