جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
انا لله و انا الیه راجعون

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام محمد ابراهیم و محمد گودرزی و نیز عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پی درگذشت «مرحومه مغفوره حاجیه خانم رقیه گودرزی» مادر شهیدان والامقام محمد ابراهیم و محمد گودرزی و عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در پیام تسلیتی آورده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«انا لله و انا الیه راجعون»

جناب آقای دکتر عباس گودرزی نماینده محترم مردم شریف بروجرد و اشترینان، در مجلس شورای اسلامی

درگذشت «مرحومه مغفوره حاجیه خانم رقیه گودرزی» مادر شهیدان والامقام محمد ابراهیم و محمد گودرزی موجب تأثر گردید.

مادری مؤمنه و ساده زیست که سالها با تقوا و شکیبایی، رنج و غم از دست دادن فرزندانش را تحمل نمود، و در نهایت به فرزندان شهیدش پیوست.

مادران شهدا، این اسوه های صبر و استقامت، و مظهر ایثار و فداکاری، فرزندان عزیز خود را در طبق اخلاص در راه دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هدیه نمودند تا ارزشها و آرمان های الهی حفظ گردد.

اینجانب درگذشت این مادر شهیدان سرافراز را به مردم شهید پرور شهرستان بروجرد و به جنابعالی و همه وابستگان، تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای این مادر عزیز غفران و رحمت واسعه الهی، و حشر با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر خواستارم.

«سید احمدرضا شاهرخی»

(۱ خرداد ۱۴۰۲/ برابر با دوم ذیقعده ۱۴۴۴)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha