جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1089496
۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
قدرتی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از برگزاری میهمانی بزرگ عید سعید غدیر خم در خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام مهدی قدرتی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات استانداری لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر، برنامه‌های متعددی در استان لرستان برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در روز عید سعید غدیر میهمانی بزرگ در بلوار شورا خرم آباد همراه با اطعام برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بودجه میهمانی بزرگ غدیر در خرم آباد از محل کمک‌های مردمی، خیران و مراکز نیکوکاری تأمین می‌شود، گفت: تلاش می‌شود تا برنامه‌های محوری عید سعید غدیر مردمی و بامحتوا در استان برگزار شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه در جشنواره چله انقلاب دهه فجر سال گذشته ۲۲۱ مسجد و ۱۷۶ پایگاه مقاومت بسیج مساجد، حضور داشتند، خاطرنشان کرد: این جشنواره در قالب ۷۷ گروه و ۳۱۹ محله با حضور بیش از ۱۶ هزار نفر برگزار شد.

حجت الاسلام قدرتی اضافه کرد:سال گذشته ۶ هزار و ۶۳۸ برنامه قرآنی در راستای اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه برگزار شد.

وی در ادامه به حضور روحانیون و مبلغان در مدارس و مناطق مختلف لرستان اشاره کرد و گفت:بیش از ۷۰۰ مبلغ در قالب طرح امین و بیش از ۲۰۰ مبلغ در قالب طرح هجرت در لرستان به تبلیغ مشغول هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به وجود ۲۴۰ خانه عالم در لرستان اظهار کرد: در خانه‌های عالم روحانیون مستقر هستند و به انجام فعالیت تبلیغی و مشاوره‌ای برای مردم روستا می‌پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha