یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خادمان رضوی

حوزه/ خادمان حریم رضوی در دهه کرامت به گوشه گوشه شهر بوشهر رفتند و شمیم حرم دوست را پراکندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، خادمان حریم رضوی در دهه کرامت به گوشه گوشه شهر بوشهر رفتند و شمیم حرم دوست را پراکندند.

کاروان زیر سایه خورشید که از اول دهه کرامت وارد استان بوشهر شده، در برنامه‌های مختلفی در روز میلاد امام رئوف میهمان مردم ولایی و عاشقان امام هشتم در شهرستان بوشهر بودند.

دیدار با پرسنل نیروی انتظامی، کمیته امداد، دانشگاه علوم پزشکی و کارمندان استانداری بوشهر از جمله برنامه‌های امروز خدام رضوی در بوشهر بود.

خدام بارگاه ملکوتی امام رئوف امروز در جشن آبشار عاطفه‌ها در سازمان تبلیغات اسلامی بوشهر و زندان مرکزی بوشهر حضور یافتند.

حضور در منزل سردار سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر و تقدیر از زحمات ایشان از دیگر برنامه‌های امروز خدام رضوی در بوشهر بود.

شایان ذکر است که خدام رضوی امروز در شهدای سپاه امام صادق(ع) بوشهر نیز حضور یافتند و سپس از بیماران بیمارستان قائم بوشهر عیادت کردند.

پرچم رضوی در آغوش مردمان شهر شنبه قرار گرفت

خادمان حرم مطهر رضوی، پرچم آستان مکرم امام رئوف را به جمع مردمان امام رضایی شهر شنبه شهرستان دشتی رساندند.

کاروان زیر سایه خورشید همراه با پرچم بارگاه ملکوتی ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با مردم شهر شنبه شهرستان دشتی دیدار کردند.

با آمدن کاروان زیر سایه خورشید هشتم به این شهر باصفا، حال و هوای معنوی همه شهر را فرا گرفت به طوری که همگی با دیدن پرچم امام رضا(ع)، با چشمانی اشکبار خود را متبرک و حاجت خود را از ولی نعمتمان آقا علی بن موسی الرضا(ع) طلب کردند.

دیدار با پرسنل نیروی انتظامی و مددجویان بهزیستی و تجلیل از خانواده شهیدان اسماعیل‌فر و عیادت از بیماران و تجلیل از زوج جوان ناشنوا از جمله برنامه‌های خدام رضوی در شهرستان دشتی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha