شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه ورزقان گفت: امام راحل با برداشتن حکومت شاهنشاهی از روی زمین، تفکر الهی و اسلام ناب محمدی را که در جامعه ما رو به فراموشی رفته بود، احیا کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام مهدی پورمحمد امام جمعه ورزقان امروز در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد، به بخشی از توصیه حضرت امام(ره) به مردم و مسئولان اشاره کرد و اظهار داشت: توصیه اول ایشان این بود که ملت‌ها را آگاه و روشن سازید که ایشان با اعلام روز جهانی قدس به ملت‌ها آگاهی بخشیدند و مسئله فلسطین اشغالی را جهانی کردند و لذا امروز در بیش از ۲۰۰ کشور راهپیمایی روز قدس در محکومیت رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود که نشان از آگاهی و بصیرت مردمی دارد.

حجت الاسلام پورمحمد به توصیه دوم حضرت امام(ره) مبنی بر "معرفی اسلام ناب محمدی به ملت‌ها" اشاره کرد و گفت: خط اسلام ناب محمدی با وجود رهبر معظم انقلاب با قدرت پیش می‌رود و ایشان راه امام(ره) را ادامه می‌دهند و می‌کوشند اسلام ناب محمدی را در متن واقعیت تحقق بخشند.

وی ادامه داد: توصیه سوم امام خمینی(ره) این بود که "دنبال ملت‌هایی باشید که در آن ملت‌ها روح انسانیت زنده می‌شود"، بنابراین اگر روح عزت و شرف و ناموس زنده باشد، ملت از دین، اسلام و انقلاب دست بردار نخواهند بود و پشتیبانی خواهند کرد.

امام جمعه ورزقان گفت: امام راحل با برداشتن حکومت شاهنشاهی از روی زمین، تفکر الهی و اسلام ناب محمدی را که در جامعه ما رو به فراموشی رفته بود، احیا کرد.

وی تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب در راستای حفظ آرمان‌ها و توصیه‌های امام خمینی(ره) حرکت کردند که در نتیجه آن کسب موفقیت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف بود که نمونه بارز آن نقش و تأثیر جبهه مقاومت در دنیا می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha