دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
برگزاری دوره مهارت های تدریس در حوزه علمیه استان یزد

حوزه/ معاونت آموزش حوزه علمیه استان یزد با همکاری دفتر امور اساتید معاونت آموزش حوزه‌های علمیه، دوره دانش افزایی "مهارت های عمومی تدریس" را در یزد برگزار کرد.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش و امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه از یزد با بیان این مطلب که امر تدریس علاوه بر داشتن تخصص علمی نیازمند آشنایی و بکارگیری بهترین روش ها جهت یادگیری هرچه بهتر طلاب است، عنوان کرد: معاونت آموزش حوزه علمیه استان یزد با همکاری دفتر امور اساتید معاونت آموزش حوزه‌های علمیه، دوره دانش افزایی “مهارت های عمومی تدریس” را در یزد برگزار کرد.

وی افزود: این دوره با حضور استاد دکتر طرقی و اساتید استان به مدت ۳ روز در مدرسه مدینة العلم کاظمیه یزد برگزار شد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد ادامه داد: این سومین دوره مهارت های تدریس بود که در این سال ها در استان برگزار شد که تاکنون بیش از۷۰ درصد اساتید این دوره را گذرانده اند و امید است دوره تکمیلی این دوره نیز به زودی در استان برگزار شود.

حجت الاسلام حسینی پور در پایان درباره اهمیت دوره های دانش افزایی گفت: با توجه به گسترش روز به روز مرزهای علم و لزوم به روز بودن اساتید برای پاسخگویی به سؤالات علمی و استفاده از فناوری های جدید تدریس همه ساله دوره های متفاوت دانش افزایی در استان برگزار می شود و این دوره دومین دوره دانش افزایی اساتید در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha