یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
همایش سالانه مبلغان استان یزد در قائمشهر

حوزه/ همایش سالانه مبلّغان هجرت بلند مدت استان یزد به مدت سه روز در روستای خرماکلای شهرستان قائمشهر برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد محسن حسینی پور معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، عنوان کرد: همایش سالانه مبلغان هجرت بلند مدت استان یزد با حضور خانواده های مبلغان و با هدف آشنایی مبلغان با وظایف تبلیغی، تبادل تجربیات و پاسخ به سؤالات آنها به مدت سه روز در روستای خرماکلای شهرستان قائمشهر برگزار شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان یزد اظهار کرد: از جمله جلسات آموزشی این همایش جلسه مشاوره با موضوع خانواده برای برادران و خواهران توسط حجت الاسلام آخوندی مسئول مرکز مشاوره سماح حوزه علمیه استان یزد و همچنین جلسه پاسخ شبهات و تشریح مسجد تراز انقلاب اسلامی توسط حجت الاسلام والمسلمین غفاری مسئول اداره مسجد و هجرت معاونت تبلیغ حوزه های علمیه برگزار شد.

وی در ادامه افزود: جلسه روش صداسازی و روضه خوانی توسط حجت الاسلام عسکری و نیز جلسه روش مناظره و پاسخگویی به شبهات توسط حجت الاسلام حسینی مسئول فرق و ادیان معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان یزد نیز از دیگر جلساتی بود که برگزار شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان یزد گفت: مهمان ویژه همایش نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر بود که با حضور در این همایش از اهمیت و جایگاه والای تبلیغ سخن گفت.

حسینی پور در پایان گفت: در این همایش برای فرزندان مبلغین نیز برنامه های تفریحی و ورزشی و کلاس های آموزشی اجرا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha