یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه یک شهر برای آباد شدن به امنیت و وضعیت اقتصادی خوب نیاز دارد، گفت: وضع اقتصادی مردم باید هم ردیف مجریان باشد و درکنار آن امنیت هم تأمین شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار سردار میرحیدری فرمانده جدید انتظامی استان قم که امروز در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره به اینکه خداوند در آیات ۱۲۵ و ۱۲۶ سوره بقره از دو عنوان امن و محل گردهمایی برای بیت الله الحرام و شهر مکه یاد می کند، اظهار کرد: حضرت ابراهیم(ع) نیز در پیشگاه خدا دعا کردند که این شهر را شهری امن و اهلش را از رزق و ثمرات خود بهره مند قرار دهد.

وی با بیان اینکه یک شهر برای آباد شدن به امنیت و وضعیت اقتصادی خوب به صورت همزمان نیاز دارد، افزود: وضع اقتصادی مردم باید هم ردیف با وضع اقتصادی مجریان باشد و در کنار آن امنیت هم تأمین شود.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت گفت: برای تحقق هر کاری چهار شرط لازم است، اول نیت و در پی آن عزم و اراده قوی برای تحقق آن، دوم دعا و توسل مؤمنان، سوم شروع به اقدام از ناحیه مجریان و چهارم همراهی و همکاری دستگاه های دیگر و خود مردمی که آن کار به آنها مربوط می‌شود.

وی با بیان اینکه دستگاه انتظامی از ابتدای نظام تا کنون رو به رشد بوده است، گفت: نقش روحانیون معظم در این دستگاه از لحاظ معنوی، ارشاد، راهنمایی و حفظ مسیر برای اینکه در مسیر اسلام حرکت کنند مهم بوده است.

آیت الله سعیدی ادامه داد: شما با عزم و اراده قوی کار خود را دنبال کنید و بدانید که هماهنگی با دستگاه ها و مجموعه های مردمی در تأمین امنیت بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه کارهای خود را حتما باید با تدبیر و برنامه انجام دهید، افزود: برخی از کارها زود بازده نیست و به تدریج نتیجه می دهد بنابراین نباید برای خوش آیند برخی و زود به نتیجه رسیدن عنصر تدریج را فراموش کرد.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با تأکید بر اینکه قم جایگاه ویژه ای دارد و خدمت در این شهر خدمت به اهل بیت(ع) است، گفت: حضور در بین مردم و همراهی با مردم تأثیر زیادی در موفقیت شما دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha