دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امیر سرتیپ واحدی

حوزه/ امیر سرتیپ واحدی گفت: دشمن در جنگ ترکیبی علاوه برهدف قرار دادن کانون خانواده، بانوان ایران اسلامی را مورد تهدید قرار داده است، بر همین اساس بانوان باید با ارتقای سطح آگاهی‌های خود و افزایش مهارت‌های زندگی از سنگر خانواده صیانت کنند

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش، در آیین اختتامیه نخستین جشنواره سراسری زوج‌های جوان نیروهای مسلح که به میزبانی این نیرو در شهر مشهد مقدس برگزار شد، با بیان اینکه ساختار خانواده در نیروهای مسلح از اهمیت دوچندانی برخوردار است، گفت: شما زوج‌های جوان باید با الگو گرفتن از امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) برای همدیگر مایه آرامش باشید.

فرمانده نیروی هوایی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس بانوان ایران اسلامی مهمترین پشتیبان رزمندگان اسلام بودند، اظهار داشت: امروز دشمن در جنگ ترکیبی علاوه بر هدف قرار دادن کانون خانواده، زنان ایران اسلامی را که کانون محبت و اصالت هستند مورد تهدید قرار داده است. بر همین اساس بانوان باید با ارتقای سطح آگاهی‌ خود و افزایش مهارت‌های زندگی از سنگر خانواده صیانت کنند.

امیر سرتیپ واحدی خطاب به همسران کارکنان جوان نیروهای مسلح گفت: شما جزو نیروهای مسلح هستید و هر یک از شما یکی از رزمندگان غیرتمند نیروهای مسلح محسوب می‌شوید. در زندگی مشترک خوشبختی واقعی استمرار با هم بودن و برای هم بودن است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به کارکنان جوان نیروهای مسلح تصریح کرد: همسرانتان به شما و آمادگی‌تان در دفاع از ایران اسلامی بله گفتند و زندگی مشترک را آغاز کردند؛ پس قدردان آن‌ها باشید و آنها را همسنگر خود بدانید، به آن‌ها افتخار کنید و آن‌ها را عزیز بدارید.

امیر سرتیپ واحدی با تأکید بر اینکه در جنگ شناختی دشمن لحظه‌ای عقب نشینی نکنید، بیان کرد: با آگاهی، بصیرت و شناخت تاکتیک‌ها و تهدیدات نوین دشمن می‌توانید خط مقدم مقابله با جنگ شناختی دشمن باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha