شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مراسم سالروز ازدواج اهواز

حوزه / مدیر مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) اهواز گفت: سبک زندگی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)، بهترین الگو برای زوج‌های جوان است که با تأمل در آن می‌توان معیارهای ازدواج موفق و سبک زندگی سالم و مهارت‌های زندگی را به‌دست آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، به مناسبت حلول ماه ذی الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) روز گذشته مراسم جشنی با حضور اساتید و جمعی از طلاب در مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) اهواز برگزار شد.

در این مراسم خانم فرهنگ پور مدیر مدرسه علمیه فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: سبک زندگی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)، بهترین الگو برای زوج‌های جوان است که با تأمل در آن می‌توان معیارهای ازدواج موفق و سبک زندگی سالم و مهارت‌های زندگی را به‌دست آورد.

وی خاطرنشان کرد: پیامبراکرم(ص) ازدواج دخترش را به ساده‌ترین و راحت‌ترین شیوه انجام داد تا برای همه جوانانی که در آستانه زندگی مشترک هستند، سرمشق نیکویی باقی بماند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) بیان کرد: ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) درس‌های بسیار آموزنده‌ای برای انسان‌ها به خصوص جوانان دارد و می‌تواند سعادت آنها در زندگی را تضمین کند که به عنوان نمونه می‌توان به ساده زیستی در تمام مراحل زندگی، کفو و همتا بودن، سخت نگرفتن بر یکدیگر، ملاک قرار دادن معیارها و خصوصیات معنوی و دینی و اخلاقی، قناعت، دوری از اشراف‌گری و تجملات و بنا کردن زندگی بر پایه محبت و عشق واقعی که ثمره آن درخت گهربار امامت شد، اشاره کرد.

این مراسم با مولودی خوانی و اهدای هدایا به نوعروسان و پذیرایی به اتمام رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha