شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1093510
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
حجت الاسلام زاهددوست

حوزه/ حجت الاسلام زاهددوست گفت: جشن ازدواج ۶۰ زوج به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در شهر خورموج برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر،حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج ظهر امروز در دیدار معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان با تبریک سالروز ازدواج آسمانی امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، اظهار داشت: الگوبرداری از ازدواج آسمانی امام علی (ع) و حضرت فاطمه(س) یکی از رسالت های همگانی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: توجه خانواده ها به ازدواج به هنگام جوانان لازم و ضروری است، چرا که افزایش روزافزون سن ازدواج در میان دختران و پسران موجب بروز انواع مفاسد اخلاقی در جامعه می‌شود.

حجت الاسلام زاهددوست یادآور شد: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان جشن ازدواج ۶۰ زوج بمناسبت سالروز ازدواج آسمانی امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در شهر خورموج برگزار می شود.

حجت‌الاسلام زاهددوست همچنین امروز به مناسبت سالروز تأسیس نهاد سازمان تبلیغات اسلامی در نشست با رئیس و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی به فرموده رهبر معظم انقلاب، از مهمترین رویش های انقلاب اسلامی و منشاء خیرات و برکات زیادی است.

وی افزود: مشکلات و مسائل متعددی در حوزه فرهنگی شهرستان وجود دارد که باید با اولویت بندی مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه خورموج تأکید کرد: ساماندهی مساجد شهر و روستاها و هیئات مذهبی و توجه به روش های نوین تبلیغ با توجه به نیاز فرهنگی و دینی آنان لازم و ضروری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha