دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
البرز

حوزه/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با تأکید بر تقویت رویکرد تبیینی در امور جاری مردم، گفت: باید به گونه ای در حوزه ی اطلاع رسانی اقدام نماییم تا مردم ضمن آگاهی صحیح از فضای واقعی کشور مورد هجمه عملیات روانی دشمن قرار نگیرند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، مرتضی ولی پوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در هفتمین جلسه قرارگاه جهاد تبیین استان که در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: همانگونه که در بیانیه گام دوم انقلاب به درستی از سوی مقام معظم رهبری بر رویکرد تبیینی مسئولان تاکید شده است، به وضوح می توان دید که دشمن با استفاده از خلاء آگاهی صحیح، از تمامی ابزارها بویژه رسانه در تلاش است تا تفسیری برخلاف واقعیت های کشور به مردم ارائه دهد.

وی افزود: فروپاشی انگاره‌های ذهنی از طریق عملیات روانی از جمله مؤلفه های مهم در جنگ ترکیبی است بنابراین مسئولان باید با بیان عملکرد و اقدامات دولت این خلاء را پر کنند.

ولی پوری ضمن تقدیر از برگزاری منظم جلسات و اقدامات صورت گرفته از سوی قرارگاه جهاد تبیین استان بر تلاش متولیان امر به منظور اثربخشی برنامه‌های فرهنگی و تربیتی تأکید کرد و گفت: صورت مسئله برای تمامی مسئولان مشخص است بنابراین باید با ورود عملیاتی و استفاده از ظرفیت های مغفول برخی دستگاه ها نسبت به اجرای برنامه ها در سطح استان اقدام کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز یادآور شد: هم‌افزایی اثربخش از طریق همکاری تنگاتنگ فرهنگی، ورزشی می تواند علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی به مشارکت گسترده مردم در تعیین سرنوشت خود در ایام انتخابات منجر شود.

ولی پوری با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰ هیئت اندیشه ورز استانی در حوزه های مختلف فعال شده است، افزود: استفاده از ظرفیت هیئت های اندیشه ورز به عنوان جمعی نخبگانی و تصمیم ساز می تواند گامی مهم در آگاهی بخشی به مردم باشد که باید در دستور کار قرارگاه جهاد تبیین قرار گیرد.

در این نشست علاوه بر پیگیری مصوبات جلسه گذشته، دو طرح فرهنگی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    0 0
    دو صد گفته چون نیم کردار نیست ، بهتر است اعتبارات قرارگاه تبین را خرج مردم کنید چون همه در عمل دستاورد های میبینند