سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مرتضی کرامتی، مدیر محتوایی نشرهاجر

حوزه/ مدیر محتوایی نشر هاجر از انتشار ۱۶ عنوان کتاب طی سه ماه گذشته توسط این انتشارات خبر داد.

مرتضی کرامتی، مدیر محتوایی نشرهاجر(ناشر تخصصی زن و خانواده) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اعلام این خبر اظهارکرد: مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، با هدف چاپ و توزیع کتاب‌های درسی حوزه‌های علمیه خواهران در سال ۱۳۸۳ موفق به اخذ مجوز نشر گردید.

وی افزود: این مرکز با توجه به جایگاه خاصش که مرکزی فرهنگی، علمی و انتشاراتی است و نظر به اهداف، ساختارها و مأموریت‌هایش، خدمات گوناگونی به جامعه علمی فرهنگی به‌خصوص طلاب خواهر ارائه داده که عمده آن تأمین کتاب‌های درسی، تأمین منابع کتابخانه‌های مدارس علمیه، حمایت از نشر آثار پژوهشگران با اولویت آثار بانوان بوده است.

مدیرمحتوایی نشر هاجر دامه داد: مرکز نشر هاجر گام ‌به ‌گام با توسعه زیرساخت‌ها، برنامه ها و فعالیت های خود هم‌اینک به یکی از ناشران بزرگ و معتبر کشور تبدیل گردیده است.

کرامتی با اشاره به فعالیت سه ماهه این مرکز نشر گفت: با تلاش همکارانمان در این انتشارات طی سه ماه گذشته موفق به انتشار ۱۶ عنوان کتاب شامل؛ حکمت متشابهات، پول خاکستری، قدم های نامتناهی و جانشین خدا کتاب‌هایی هستند که ان‌شاءالله تا پایان تیرماه در انتشارات هاجر چاپ و منتشر خواهند شد.

وی افزود: این کتاب‌ها حاصل ماه‌ها تحقیق و پژوهش شبانه‌روزی طلاب است که با تمرکز بر تجارب فردی و منابع مستند تألیف و گردآوری شده اند و با همکاری نشر هاجر آماده و چاپ شده اند.

کرامتی گفت: امید داریم تازه های نشر به زودی در اختیار مخاطبان و علاقه‌مندان از طریق سایت https://hajarpub.ir/(به صورت غیرحضوری) و فروشگاه (به صورت حضوری) قرار خواهند گرفت.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha