یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
کد خبر: 1095508
۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
تبریز

حوزه/ مسئول امور روحانیون اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان از برگزاری یادواره شهدای روحانیت خبر داد وگفت:مستند زندگینامه شهید محمد باقر ناسوتی نیز در این یادواره اکران خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام محمدی مسئول امور روحانیون اداره حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس استان زنجان در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه استان زنجان ۴۱ شهید روحانی دارد، اظهار کرد: حرکت روحانیت در جبهه ها بسیار پربرکت بود و حضوری مفید و موثر داشتند.

وی با اشاره به اینکه جامعه روحانیت در همه عرصه ها به خوبی عمل کرده اند و این موضوع در دوران دفاع مقدس نیز نمایان بود،افزود: روحانیون در دفاع مقدس نقش محوری داشتند و نه تنها در جبهه رزم بلکه در تبلیغ دینی و روحیه دادن به نیروها هم نقش کلیدی داشتند.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه یادواره شهدای روحانیت روز دوشنبه ۱۲ تیر ماه به همراه اکران مستند زندگینامه شهید محمد باقر ناسوتی برگزار می شود،عنوان کرد: سخنران این برنامه حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه امام جمعه شهر زنجان و با حضور علما و روحانیون استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فیلم «کمپ شماره ۱۰ » به نویسندگی و کارگردانی ابوالفضل گلفام با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تهیه شده است،افزود: این فیلم لحظاتی از زندگی و ویژگی های شاخص شهید محمدباقر ناسوتی و حضور فعال او در جبهه را به تصویر کشیده است.

مسئول امور روحانیون اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان خاطر نشان کرد: یادواره شهدای روحانیت و مراسم رونمایی و اکران فیلم از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در سالن همایش جهاد کشاورزی واقع در سعدی شمالی برگزار می گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha