جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
دیدار رییس پژوهشگاه قوه قضائیه با مدیر حوزه‌های علمیه خواهران

حوزه/ رئیس پژوهشگاه قوه قضائیه با حضور در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با مدیر این نهاد حوزوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی، رئیس پژوهشگاه قوه قضائیه و هیئت همراه با حجت الاسلام والمسلمین فاضل مدیر حوزه های علمیه خواهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار طرفین بر همکاری دوجانبه حوزه های علمیه خواهران و پژوهشگاه قوه قضائیه تأکید کردند و راهکارهای همکاری در امور آموزشی، فقهی، حقوقی و قضائی مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل با اعلام آمادگی برای همکاری همه جانبه با پژوهشگاه قوه قضائیه، اظهار داشت: جا دارد نمایندگی از هر دو نهاد مشخص شوند تا طی جلساتی، نحوه همکاری‌ها طی توافق یا تفاهم‌نامه‌هایی بررسی و عملیاتی شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی نیز ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری با حوزه های علمیه خواهران از برگزاری همایش ملی اندیشه‌های قضائی رهبر معظم انقلاب به همت پژوهشگاه قوه قضائیه در آذرماه سال جاری و همزمان با هفته پژوهش خبر داد و گفت: حوزه خواهران می تواند ما را در برگزاری این همایش یاری داده و حتی در بخشی از موضوعات خاص همایش ورود داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha