دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آباده

حوزه/ همایش بزرگ خادمین اهل بیت(ع) با حضور هیئت امنای هیئات مذهبی، پیر غلامان و مداحان و شاعران آیینی در آباده برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، همایش خادمین اهل بیت(ع) با حضور هیئت امناء هیئات مذهبی، مداحان، شاعران آئینی، پیر غلامان و پیشکسوتان حسینی در هیئت حضرت رقیه خاتون(س)‌آباده برگزار گردید.

حجت الاسلام سید محمد حسن نورائی نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی آباده در این همایش اظهار کرد: این همایش در راستای برگزاری هرچه با شکوهتر مراسمات و سوگواری های ایام محرّم و صفر، همکاری و هماهنگی دستگاه های نظامی و انتظامی و امنیتی با هیئات مذهبی و همچنین تعامل دوسویه هیئات مذهبی با دستگاه های فرهنگی برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آباده خاطر نشان کرد: هیئات مذهبی دارای ظرفیت های بالائی در اشاعه فرهنگ مذهبی خصوصاً نهضت حسینی هستند و بایستی با بسیج نمودن همه امکانات، حد اکثر استفاده را از فیوضات معنوی ماه محرم و صفر کرد.

حجت الاسلام سید نورائی نیا در ادامه افزود: بستر ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در طول هشت سال دفاع مقدس هیئات مذهبی و مساجد بوده اند و اکنون نیز بایستی در ترویج مباحث روز فرهنگی مانند عفاف و حجاب پیش قدم باشند.

در این مراسم رئیس دادگستری شهرستان آباده، فرماندار شهرستان، فرمانده نیروی انتظامی آباده و رئیس اداره اطلاعات شهرستان آباده نیز به ایراد سخنرانی پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha