یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
ب

حوزه / طی مراسمی نماینده ولی فقیه در کاشان از برگزیدگان رویداد«فرشته شو» پیرامون موضوعات و شبهات حجاب و عفاف در قالب تولید محتوا تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، برگزیدگان رویداد آموزشی، مهارتی و چالشی«فرشته شو» رقابتی که به اهتمام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با همکاری فرهنگ‌سرای دانش و گروه تبلیغی موعود پیرامون موضوعات و شبهات حوزه حجاب و عفاف در قالب تولید محتوا صورت برگزار شد، تقدیر شدند.

حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی در این مراسم ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این رویداد و دختران شرکت کننده در این رقابت فرهنگی، هنری به معرفی آثار و تألیفات امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، شهید مطهری و آیت الله مصباح یزدی پرداخت و به دختران نوجوان توصیه کرد که با مراجعه به کتاب‌های موجود، بصورت جدّی به تولیدات فاخر بپردازند و شبهات فضای مجازی را پاسخ دهند.

عفت پدرام‌فر رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر کاشان نیز با بیان اینکه شورای شهر، شهرداری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری به دنبال برگزاری برنامه‌های زیربنایی و مسئله‌ محور در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی است، افزود: همزمان با هفته عفاف و حجاب برنامه‌هایی از سوی مدیریت شهری در کاشان اجرا شد و از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری به دلیل توجه خاص به موضوع حجاب و عفاف تشکر می‌کنم.

محمدعلی فرجی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان هم در این مراسم ضمن ارائه توضیحاتی در مورد فعالیت‌های مختلف سازمان در موضوع عفاف و حجاب؛ برگزاری ۲ رویداد «فرشته‌شو» و «محترم‌ بانو» برای نخستین بار در کاشان را از مهمترین و شاخص‌ترین برنامه‌های این حوزه نام برد و اظهار کرد: در این رویداد ۱۵۰ دانش‌آموز دختر مقطع متوسطه باهم رقابت داشتند و در راستای پاسخگویی به شبهات حوزه عفاف و حجاب اقدام به تولیدات رسانه‌ای پادکست و کلیپ نمودند.

در این مراسم که با حضور ۸ تیم برگزیده تولیدات رسانه‌ای برگزار شد، نفرات برتر رویداد «فرشته‌شو» ضمن بیان دغدغه‌های خود برای محتوا سازی در موضوعات مختلف، خواستار برگزاری ورکشاپ‌های آموزشی و رویدادهای بیشتر برای تقویت بنیه‌ی علمی و تولیدی خود شدند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha